English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مقدمات آزادی یک سرپرست خانواده در خانه خدا فراهم شد

نمازگزاران مسجد سادات اخوی شب گذشته با برگزاری جشن گلریزانی زمینه آزادی یک مددجوی عائله‌مند 45 ساله را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، روز دوشنبه ( 16 اسفند) جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران، با حضور و سخنرانی سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاددیه کشور در مسجد سادات اخوی، واقع در خیابان ایران برگزار شد.

در این مراسم معنوی، نیکوکاران با کمک 120 میلیون ریالی خود مقدمات آزادی یک مددجوی بدهکار مالی که از اردیبهشت ماه سال جاری در حبس حضور داشت را فراهم کردند.

مددجوی در شرف آزادی، به دلیل ناتوانی در پرداخت وام دریافتی جهت هزینه درمان فرزند بیمار کلیوی خود این مبلغ را از بانک دریافت کرده بود که در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شده بود.

با همکاری ستاد دیه در ارایه سقف تسهیلات اعطایی به این مددجو و همچنین همکاری شاکی پرونده در گذشت بخشی از این محکوم‌به، مبلغ کل بدهی این بدهکار تا میزان 12 میلیون تومان تقلیل یافته بود که شب گذشته با تامین الباقی، مقدمات استخلاص این زندانی نیازمند میسر شد.

گفتنی است، پیش از این در اجرای طرح «هر مسجد آزادی یک زندانی» نمازگزاران این مسجد با سابقه پایتخت، طی دو سال گذشته در دو آیین گلریزانی که میزبانی آن را بر عهده داشته‌اند ضمن جمع‌آوری مبلغی معادل 600 میلیون ریال، زمینه آزادی 9 بدهکار را فراهم کرده بودند.

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

a1

انتهای پیام /

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۰۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.