English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تمام زندانیان دیات سوانح رانندگی در استان کرمان آزاد می‌شوند

مدیرنمایندگی ستاددیه استان کرمان گفت: در صدد هستیم همه 23 محکوم دیه ناشی از تصادفات رانندگی در این استان را تا بیست روز باقی‌مانده از سال از بند حبس رهایی بخشیم.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت الله موسوی‌قوام با اشاره به آمار 278 نفری زندانیان جرائم غیرعمد این استان گفت: هر چند طبق آمار بالاترین آمار عددی زندانیان جرایم غیرعمد کرمان به محکومان مهریه و نفقه با تعداد 147 نفر اختصاص دارد اما به دلیل وسعت استانی و بعضا وجو جاده‌های غیراستاندارد اما آمار بدهکاران دیات ناشی از تصادفات رانندگی هم در این استان کم نیستند.

وی ادامه داد: با کمک شرکت‌های بیمه‌گر و همکاری صندوق تامین خسارت‌های بندی در تلاش هستیم ضمن رعایت احوال آسیب دیدگان یک سانحه رانندگی و همیاری در بحث درمانی مصدومان و مساعدت اولیاء دم با اخذ گذشت حداکثری تمامی 23 محبوس بدهکار دیه تصادفات را از بند حبس رهایی بخشیم.

مدیر دفتر نمایندگی این استان اظهار کرد: 13 نفر از این مددجویان واجد شرایط بابت عدم توانایی در پرداخت دیه فوتی و 10 محکوم نیز بابت دیات جرحی در زندان حضور دارند.

موسوی قوام گفت: ستاد دیه این استان با همیت خیرین از ابتدای سال جاری توفیق آزادی 185 زندانی زندانی آبرومند و نیازمند را داشته است که قریب به 10 درصد این افراد رهایی یافته را نیز همین رانندگان زندانی شامل می‌شوند.

انتهای پیام /

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۸۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.