English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

1600 زندانی غیرعمد تا پایان امسال آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 1500 تا 1600 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد سراسر کشور تا پایان سال جاری تحت عنوان طرح «از بهار انقلاب تا بهار طبیعت » خبر داد.

 

سید اسدالله جولایی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین درباره این طرح افزود: طرحی را به نام از بهار انقلاب تا بهار طبیعت به تصویب رساندیم که براساس آن بدهکارانی که سقف بدهی‌شان تا 22 میلیون تومان است شناسایی و آزاد شوند؛ درحال حاضر هم حدود 1600 نفر شناسایی شده‌اند که مبلغ کل بدهی آنان 33 میلیارد تومان می‌باشد.

وی ادامه داد: حدود 20 میلیارد تومان از این مبلغ از طریق مصالحه و تفاهم میان طلبکاران و بدهکاران حاصل شده است و مابقی نیز با کمک نیکوکاران تامین خواهد شد.

جولایی تعداد مجرمان غیرعمد در زندان‌های کشور را که واجد کمک ستاد دیه هستند 8500 نفر اعلام کرد وگفت: از این تعداد 6000 نفر را بدهکاران مالی تشکیل می‌دهند که 2100 نفرآنان مربوط به تعهدات پرداخت نشده مهریه است.

وی تعداد زنان بدهکار مالی جرایم غیرکلاهبرداری را در زندان‌های کشور، 180 نفر عنوان کرد که اغلب به دلیل مشکل در پرداخت چک و معضلات مربوط به ضمانت از دوستان و بستگان راهی حبس شده‌اند.

انتهای پیام /

۲ اسفند ۱۳۹۵ ۰۷:۲۲
تعداد کلیک: ۳,۰۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.