English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ضمانت از فرزند «اوس منصور» را روانه حبس کرد

اوستا منصور نجار بی‌خبر برای جبران بدهی فرزندش در زندان است و حالا ستاد دیه از خیرین می‌خواهد برای آزادی این مددجو کمک کنند.

 

سید هادی کسایی‌زاده - پایگاه خبری جامعه خبر: نامش منصور است، کارگر لرستانی که او را به نام اوستا منصور در کارگاه کوچک نجاری می‌شناختند. منصور روزهای سختی را برای رسیدن به موفقیت‌های زندگی‌اش پشت سرگذاشت و حالا سرپرست یک خانواده ۵ نفره است. اما یک بدهی مالی ۱۸۰ میلیون تومانی او را به پشت میله‌های زندان برد.

در پرونده ستاد دیه کشور در مورد این مددجو آمده است: اوستان منصور نجار ضامن وام فرزندش شد و سند خانه‌اش را همراه با سفته گرو بانک گذاشت و وقتی فرزندش نتوانست بدهی‌ها را پرداخت کند پدر با مهری که دارد به جای فرزند به زندان رفت.

با تلاش ستاد دیه و تامین تسهیلات حدود ۹۰ میلیون تومان تامین شده اما این بدهکار مالی بابت عدم استطاعت مالی در پرداخت الباقی همچنان در حبس به سر می‌برد.

حالا خیرین و شهروندان می‌توانند این خانواده ۵ نفره را دوباره با حضور اوستا منصور نجار خوشحال کنند. خیرین با شماره تماس ستاد دیه کشور ۸۸۹۱۶۰۱۲ موضوع گزارش را بگویند و کمک‌های خود را برای این زندانی واریز کنند.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۲۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.