English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی غرفه ستاد دیه کشور در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

غرفه ستاد دیه کشور به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان آزادی برپا می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همسو با مردم انقلابی ایران اسلامی با هدف جلب مشارکت‌های عمومی در جهت آزادی حداکثری محکومان غیرعمد و تبیین اقدامات این ستاد مردم نهاد به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای آزادی قریب به 102 هزار زندانی آبرومند و بی‌بضاعت، این غرفه برپا خواهد شد.

اعتلای سنت پسندیده انفاق در بین آحاد مختلف جامعه، بویژه دستگیری از زندانیان نیازمند مورد حمایت ستاده دیه نیازمند یک همکاری فراسازمانی است که برای همین منظور، طبق تاکید اعضای هیات مدیره ستاد دیه کشور در این جشن ملی تمامی غرفه‌های استانی، علاوه بر دعوت از مسئولین ذیربط قضایی میزبان هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های محبوب مردمی خواهد بود.

با اجرای طرح جدید این مجموعه حمایتی تحت عنوان «بهار انقلاب تا بهار طبیعت» ستاددیه از ایام فجر 95 تا پایان سال جاری در نظر دارد تمامی محکومان واجد شرایط بدهکار تا سقف 22 میلیون تومان را از بند حبس رهایی بخشد.

گفتنی است، سال گذشته طبق ابلاغیه ارسالی به دفاتر نمایندگی سراسر کشور، تمامی استان‌های کشور در ایام الله مبارک فجر ملزم به آزادی روزانه 2 زندانی غیرعمد بودند که در مجموع با تلاش برخی دفاتر، رقم آزادی‌ها از عدد 960 زندانی هم فراتر رفت.

a1

انتهای پیام /

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۱۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.