English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 22 محکوم غیرعمد استان خراسان‌جنوبی

مدیر نمایندگی ستاددیه خراسان‌جنوبی گفت: با همت نیکوکاران 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان از بند حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان خراسان جنوبی، علی اکبر خوئی در چهاردهمین جلسه هیات امناء ستاد دیه استان اظهار کرد:  به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 22 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با مبلغ بدهی 15 میلیارد و 422 میلیون ریالی از بند حبس رهایی یافتند.

وی در تفکیک جرایم این دسته از مددجویان آزاد شده گفت: 3 نفر از این افراد بدهکاران دیات ناشی از تصادف رانندگی، 16 مددجو به دلیل محکومیت مالی چک و چهار محبوس نیز بابت عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه شامل می‌شوند.

مدیر نمایندگی ستاددیه استان خراسان جنوبی افزود: با پیگیری کمیته صلح و سازش این نهاد مردمی و مساعدت مددکاران زندان‌ها با برگزاری جلسات متعدد با اولیاءدم و طلبکاران مبلغی معادل 7 میلیارد و 242 میلیون و 569 هزار ریال از شاکیان خصوصی اخذ گذشت رضایتمندانه داشته‌ایم.

خوئی ادامه داد: مانده بدهی این 22 زندانی به میزان 8 میلیارد و 180 میلیون ریال توسط خود مددجویان، تسهیلات ارایه شده از سوی بانک‌ها و نیز اعتبارات تخصیص یافته از سوی صندوق تامین خسارتهای بدنی پرداخت شده است.

گفتنی است در این جلسه تعداد 12 پرونده با مجموع بدهی 15 میلیارد و 469 میلیون ریال مطرح و با ارایه تسهیلات بانکی به هشت نفر از این افراد موافقت به عمل آمد.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد 125 زندانی غیرعمد واجد شرایط کمک در سطح استان خراسان جنوبی تحمل حبس می‌کنند که محکومان مالی با 120 محبوس واجد شرایط بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام /

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۰۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.