English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

313 زندانی غیرعمد اردبیلی چشم انتظار کمک‌های مردمی

چند هفته مانده تا نوروز، چشم امید 313 محکوم غیرعمد اردبیلی که بیش‌تر آن‌ها را نیز بدهکاران چک و مهریه شامل می‌شوند به همت سبز خیرین و گذشت خداپسندانه طلبکاران دوخته است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، بیست و سومین جلسه هیات امنای ستاددیه استان اردبیل به ریاست یوسف خدادادی، معاون رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیات امنای ستاددیه استان و با حضور ناصر عتباتی، دادستان دادسرای عمومی وانقلاب استان، مراد فتحی مدیرکل زندان‌ها، دشتی مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) ، کافی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، و سه تن از خیرین استانی  . درمحل سالن جلسات ستاددیه استان برگزار شد.

در این جلسه معاون رئیس کل دادگستری استان با اشاره به طرح ستاددیه کشور با عنوان «بهار انقلاب تا بهار طبیعت اظهار کرد: همه زندانیان جرایم غیرعمد مالی که مبلغ محکومیت آن‌ها تا سقف 220 میلیون ریال است تا پایان سال جاری از زندان‌های استان آزاد خواهند شد که به همین مناسبت پرونده 38 مددجوی تحت حمایت این نهاد با بدهی بالغ بر16میلیارد ریال از بند حبس رهایی یافته و در صدد هستیم این آزادی‌ها نیز در اولین فرصت بعد از طی فرآیند آزادی انجام شده تا این افراد که اغلب سرپرستان خانواده هستند در تدارک شب عید همراه خانواده‌هایشان باشند.

خدادادی، با اعلام آمار زندانیان جرایم غیرعمد استان گفت: هم اکنون 317 زندانی جرایم غیرعمد واجدشرایط در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد 240 نفر بابت محکومیت مالی غیرکلاهبرداری گرفتار حبس شده‌اند که مبلغ بدهی آن‌ها رقمی معادل 220 میلیارد است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاددیه استان در فضای مجازی گفت: در مدت زمان اندکی که ستاددیه استان در فضای مجازی فعالیت خود را در قالب گروهی با عنوان کانال «به نام انسانیت» فعالیت دارد توانسته است با کمک خیرین استانی و کشوری تا به امروز زمینه آزادی 3 تن از مددجویان نیازمند جرایم غیرعمد مالی را با مبلغ محکومیت 180 میلیون ریال از بند حبس رهایی بخشیده و آن‌ها را به کانون گرم خانواده بازگرداند.

انتهای پیام /

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶
تعداد کلیک: ۳,۰۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.