English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دعوت ستاد دیه کشور جهت پرداخت فطریه به منظور آزادی زندانیان نیازمند+ استفتائات

با عنایت به عدم وجود پایگاه خاصی جهت جمع آوری این وجوه نقدی، هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به بانک، مبلغ ذکات فطریه خود را به‌منظور آزادی زندانیان تحت پوشش ستاد دیه کشور واریز نمایند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، طبق استفتائات انجام گرفته از محضر رهبر فرزانه انقلاب و مراجع عظام تقلید، هموطنان مومن و خداجوی میهن اسلامی می توانند مبالغ ذکات فطریه خود را به منظور آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیرکلاهبراری اختصاص داده و در پایان ماه بندگی خدا ضمن بازگرداندن انسان دربند و آبرومندی به نزد خانواده‌ چشم انتظار، در مواهب معنوی این اقدام خداپسندانه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است با عنایت به عدم وجود پایگاه خاصی جهت جمع آوری این وجوه نقدی، هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به بانک، مبلغ ذکات فطریه خود را به‌منظور آزادی زندانیان تحت پوشش ستاددیه کشور از طریق شماره حساب‌های  74/74 جام بانک ملت (شعبه مستقل مرکزی)، 2240 بانک رفاه (شعبه مرکزی) و 7777 بانک تجارت (شعبه مرکزی) واریز نمایند.

در ادامه متن برخی از استفتائاتی که این ستاد مردم نهاد از جانب مراجع محترم جهان تشیع و علمای معزز اهل سنت دریافت کرده است، تقدیم حضور می گردد؛

  

  

 

  

  

  

  

 

  

  




۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۵,۸۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.