English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش مازنی‌ها برای آزادی 18 بانوی محکوم به جرایم غیرعمد

در آستانه نوروز و به مناسبت دومین میلاد دخت نبوت در سال جاری، ستاددیه مازندران به همت خیرین استانی در تدارک آزادی 18 زندانی زن محکوم به جرایم غیرعمد است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جلسه هیات امنای نمایندگی ستاددیه استان مازندران به ریاست حجت الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد، رییس کل دادگستری استان مازندران برگزار شد.

در این جلسه طرح آزادی نسوان زندانی تحت حمایت ستاددیه مطرح و اعضا تصریح کردند رسیدگی به پرونده این دسته از محبوسان جریم غیرعمد را که تمامی آن‌ها نیز بابت محکومیت مالی در حبس حضور دارند تا روزهای پایانی سال با الویت نسبت به آن‌ها رسیدگی گردد.

هم اکنون 581 محکوم غیرعمد در مازندران تحمل حبس می کنند که هجده نفر آنان را بانوان این استان با مجموع بدهی قریب به 950 میلیون توانی تشکیل داده است.

در ادامه این جلسه از بانوان نیکوکار استان که با اهدای مبلغی معادل 320 میلیون تومان زمینه آزادی 4 زندانی سرپرست خانواده را فراهم کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، اعضاء با بررسی ۳۵ پرونده مفتوح در این نهاد مردمی موافقت خود را با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ( بدون سود) به 10 نفر از این افراد موافت کردند.

انتهای پیام /

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳
تعداد کلیک: ۲,۱۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.