English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کل مددجویان کرمانی بدهکار دیه به‌ مناسبت فجر 95 آزاد می‌شوند

مدیر نمایندگی ستاددیه کرمان گفت: به مناسبت سی ‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 24 بدهکار غیربزهکار محکوم به پرداخت دیه از زندان‌های این استان آزاد می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت‌الله موسوی قوام با تفکیک جرایم این افراد در آستانه آزادی گفت: هم اکنون استان 22 راننده بدهکار دیه ناشی از تصادفات منجر به فوت و جرح و دو مددجوی محبوس به دلیل ارتکاب جرایم شبه عمد در سطح زندان‌های استان کرمان تحمل حبس می‌کنند که با تامین اعتبار آزادی برای این افراد و همکاری خوب شکات خصوصی پرونده‌ها زمینه آزادی تمامی این افراد در طول ایام دهه مبارک فجر فراهم خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 210 زندانی جرائم غیرعمد در دیار کریمان چشم انتظار همت خیرینی هستد که ثابت کرده‌اند در روزگاری که غالب اخبار متعدد از کم رنگ شدن وفاق عمومی دم می‌زنند، اما در این استان همدلی و همیاری هنوز گرمابخش کانون بسیاری از روابط و بسیاری از خانواده‌های در آستان فراپاشی است.

مدیر نمایندگی ستاددیه این استان یادآور شد: تعداد 32 نفر از مددجویان فعلی از محبوسان سال‌های قبل هستند و مابقی ورودی‌های سال 95 هستند که هدف ستاد دیه پیگیری پرونده قضایی آن‌ها و در نهایت تسریع در روند آزادی این مددجویان است.

موسوی قوام اظهار داشت : با تلاش نمایندگان ستاددیه در زندانهای تابعه از ابتدای سال جاری موفق به آزادی تعداد 141 مددجوی جرائم غیرعمد با پرداخت بدهی بیش از 38 میلیارد ریال بودیم که تعداد 102 نفر از این افراد توسط کمک خیرین استان با پرداخت بیش از 8 میلیاردو 722 میلیون ریال بوده است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان بیان داشت : متاسفانه بر اساس سرانه آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد استان کرمان یکی از استانهایی در سطح کشور است که آمار بالایی در خصوص مددجویان بدهکار مهریه و نفقه دارد.

وی ادامه داد: به طور میانگین هر روز یک نفر در استان کرمان به خاطر مهریه وارد زندان می‌شود، باید بحث آموزش خانواده‌ها در این زمینه جدی گرفته شود.

انتهای پیام /

 

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۲۷
تعداد کلیک: ۲,۲۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.