English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 2600 زندانی غیرعمد هرمزگانی توسط ستاددیه

مدیر نمایندگی ستاددیه هرمزگان از آزادی 2600 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر هزار و پانصد میلیارد ریال از بدو فعالیت این نهاد حمایتی در استان خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی ستادیدیه کشور، سومین جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کارکنان بانک مسکن، با حضور خیرین خداجو و جمعی از مسئولین قضایی استان هرمزگان در سالن اجتماعات بانک مسکن شهر بندرعباس برگزار شد.

احمد مرادی‌نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان در این مراسم گفت: در حال تعداد 130 مددجوی غیرعمد تحت حمایت ستاددیه قرار دارد که این افراد همگی بدهکاران مالی و دیه‌ای هستند که نه از روی سوء نیت بلکه به طور ناخواسته روانه زندان شده و طبق استشهاد گروه‌های تحقیق در ردیف افراد واجد بهره‌مندی از تسهیلات این ستاد مردمی قرار دارند.

وی با تاکید بر این که بدهکاران ستاد دیه هرگز بزهکار نیستند، افزود: در آستانه سال نو با عنایت به اینکه در جمع محکومان غیرعمد ما دو بانوی بدهکار مالی و حدود نصف محکومان موجود هم به عنوان سرپرستان خانواده هستند درصدد هستیم زمینه آزادی این افراد الویت‌دار را با برگزاری جشن‌های گلریزان تا پنجاه روز باقی‌مانده تا نوروز 96 فراهم نماییم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان با تقدیر از همکاری شعب بانک مسکن استان در ارایه تسهیلات آسان به مددجویان ستاددیه اظهار کرد: این سومین سال متمادی است که با همیاری کارکنان این مجموعه نسبت به برگزاری جشن گلریزان اقدام می‌کنیم که تنها در سایه این تعامل سال گذشته با جمع آوری مبلغ بدهی 6 مددجو زمینه آزادی این افراد در آستانه عید فطر فراهم شد و امسال هم برآورد می‌شود با تعهدات انجام شده و مبالغ پرداختی زمینه آزادی 10 محکوم غیرعمد فراهم شود.

وی با اشاره به عملکرد این ستاد در سال جاری گفت: در 10 ماهه امسال تعداد 137 زندانی آبرومند واجد شرایط با مجموع بدهی 157 میلیارد ریالی از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند که هم اکنون نیز 130 مددجو با مجموع بدهی بالغ بر 165 میلیارد ریال در ندامتگاه‌های هرمزگان چشم انتظار کمک‌های نیکوکاران نوعدوست هستند.

انتهای پیام /

۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۳۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.