English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازگشت 94 زندانی همدانی به آغوش گرم خانواده

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 94 زندانی با همکاری ستاد دیه استان همدان آزاد شدند.

 

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 94 زندانی غیرعمد با همکاری ستاد دیه استان همدان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه پنج نفر از این زندانیان خانم‌ها هستند، افزود: در مجموع میزان بدهی این 94 زندانی نیازمند آزاد شده، 8 میلیارد و 22 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از میزان بدهی این 94 زندانی، مبلغ یک میلیارد و 754 میلیون تومان با ارجاع مددجویان این ستاد به شرکت‌های بیمه‌گر، از سوی بیمه تسهیلات مربوطه ارائه گردیده است.

وی تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از طریق صندوق تامین خسارت به زندانیان کمک شده و مبلغ 400 میلیون تومان هم آورده خود مددجویان بوده است.

روحانی‌‎منش با اشاره به همکای خوب این ستاد با شکات خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف این نهاد مردمی با شکات اولیاء‌دم و طلبکاران، مبلغ 2 میلیارد و 444 میلیون تومان گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ شده و مبلغ 300 میلیون تومان نیز توسط دادگاه اعسار به تقسیط گردیده است.

وی یادآور شد: مبلغ یک میلیارد و 156 میلیون تومان هم از طریق وام‌های بانکی به مددجویان تسهیلات اعطا گردیده و مابقی این مبلغ یاد شده هم به صورت بلاعوض در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان گفت: در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری علاوه بر بانک‌های عامل رفاه، صادرات و تجارت، بانک‌های انصار، مهدیه و مهر اقتصاد نیز به چرخه آزادسازی زندانیان نیازمند و آبرومند وارد شده‌اند که امیدواریم امکانات اختصاصی هر بانک در نهایت به آزادی هر چه بیشتری این مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بیانجامد.

۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۷
تعداد کلیک: ۲,۵۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.