English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تنها نصف زندانیان جرایم غیرعمد اردبیل واجد شرایط کمک هستند

در حال حاضر تعداد ۵۵۰ زندانی جرایم غیرعمددر زندان‌های استان اردبیل به سر می‌برند که ازاین جمع تنها ۳۱۵ نفر واجد بهره‌مندی از شرایط ستاددیه هستند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، بیستمین جلسه هیات امنای نمایندگی ستاددیه استان اردبیل به ریاست یوسف خدادادی، معاون رئیس کل دادگستری در سالن جلسات این نهاد حمایتی برگزار شد.

خدادادی، در این جلسه با اشاره به عملکرد ستاددیه استان در 9 ماهه سال‌جاری گفت: در این تعداد ۱۸۰ زندانی واجد شرایط از بند حبس رهایی یافته‌اند که مبلغ محکومیت این افراد بالغ بر ۵۰میلیارد ریال بود.

وی با تقدیر از همیاری خوب شکات در روند آزادسازی زندانیان تحت حمایت ستاددیه افزود: جالب است از مجموع این بدهی به میزان هفده میلیارد و 572 میلیون ریال از جانب طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده و به میزان ۵ میلیارد و هشتصد میلیون ریال هم از سوی خانواده این افراد در قالب آورده مددجویان تامین شده است.

وی با اشاره به آمار محکومان غیرعمد اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۵۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان به سر می‌برند که تنها ۳۱۵ نفر از این افراد واجد شرایط کمک ستاددیه می‌باشند.

خدادادی با بیان اقدامات ستاددیه در راستای جلب حداکثری مشارکت‌های مردمی بیان کرد: با عنایت به ظرفیت‌ شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل موجود در فضای مجازی در حال حاضر ستاد دیه استان اردبیل زمینه آزادی جمعی از مددجویان خود را از محل وجوه جمع آوری شده در این فضا تامین کرده و این رویه را با نظارت دقیق همچنان ادامه خواهد داد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تعداد ۱۰ پرونده مربوط به محکومان مالی غیرکلاهبرداری مورد رسیدگی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت فراهم نمودن زمینه آزادی آن‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام /

۱۸ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۳۶
تعداد کلیک: ۲,۱۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.