English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 5 محکوم غیرعمد همدانی بدون پرداخت حتی یک ریال

با همیاری کمیته مردمی صلح و سازش ستاددیه از ابتدای سال تاکنون، زمینه آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد استان همدان با گذشت شاکیان خصوصی، بدون پرداخت مبلغی از حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، طی 9 ماهه سال جاری خیرین خداجوی همدانی با پرداخت کمک‌های نقدی خود زمینه آزادی  ۱۴۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان همدان با مبلغ بدهی بیش از 105 میلیارد و 986 میلیون ریال فراهم کردند.

در جمع این مددجویان استخلاص یافته که 6 بانوی همدانی نیز حضور داشتند، ستاددیه با تعامل شرکت‌های بیمه مبلغی معادل 10 میلیارد ریال از این بدهی را از تسهیلات مقرر این مجموعه‌های حمایتی پرداخت کرده است.

 از این زندانیان تعداد 23 نفر به دلیل محکومیت‌های دیه و تعداد 122 مددجو هم بابت ناتوانی در پرداخت محکومیت‌های چک و مهریه در حبس حضور داشتند.

قابل تقدیر است با دعوت شکات پرونده‌های این افراد در محل شورای حل اختلاف (شعبه 157 ویژه ستاد دیه)، طلبکاران بیش از 41 میلیارد و 322 میلیون ریال از این مبلغ را گذشت رضایت‌مندانه کرده‌اند.

5 نفر از مددجویان استان همدان هم در این مدت با معاضدت ستاد دیه به صورت مصالحه از زندان آزاد شدند که رقم ریالی این افراد مبلغی معادل 17 میلیارد و 278 میلیون ریال بود.

گفتنی است، در سه سال اخیر 821 زندانی غیرعمد واجد شرایط با همت نمایندگی ستاددیه همدان با مجموع بدهی 57 میلیارد تومانی از بند ندامتگاه‌های این استان آزاد شده‌اند.

انتهای پیام /

۱۴ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۲۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.