English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 700 زندانی غیرعمد خراسان رضوی از ابتدای امسال

مدیرنمایندگی ستاددیه خراسان رضوی با ارایه عملکرد این نهاد مردمی گفت: تعداد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این استان در سال جاری ، از مرز ۷۰۰ مددجو گذشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی با تفکیک جرایم این دسته از محبوسان جرایم غیرعمد اظهار کرد: از تعداد 701 محکوم واجد شرایطی که از ابتدای فروردین سال 95 تا پایان هفته اول دی ماه از بند رهایی یافته‌اند، ۳۷۳ نفر بابت چک، ۱۱۶ نفر به دلیل پرونده‌های مربوط به دیه و ۲۱۲ نفر محکوم نیز بابت بدهکاری‌های مهریه و نفقه در حبس حضور داشتند.

وی افزود: بیشترین تعداد آزادی از زندان‌های استان مربوط به مشهد می باشد و پس از آن، قوچان و نیشابور به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در آزادی محکومان جرائم غیر عمد به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرنمایندگی ستاددیه خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۶۷۱ محکوم غیرعمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد، ۳۷۸ پرونده نفر به طور ویژه در ستاد استان در حال پیگیری بوده و مابقی در مرحله تکمیل مقدمات ابتدایی از سوی مددکاران خدوم زندان یا خانواده‌ها قرار دارند.

گفتنی است، از تعداد ۳۷۸ پرونده مطروحه در ستاد دیه استان، تعداد ۲۲۶ پرونده با عنوان محکومیت‌های مالی ، ۸۸ مورد بابت حبس‌های ناشی از دیات و ۶۴ پرونده نیز با برچسب محکومان مهریه و نفقه در حال رسیدگی هستند.

انتهای پیام /

 

۱۲ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۲۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.