English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نصف بدهی‌ محکومان غیرعمد البرز از سوی شکات گذشت می‌شود

مدیرنمایندگی ستاددیه استان البرز با ارایه آمار 5 سال اخیر این نهاد حمایتی گفت: با تلاش کمیته‌های صلح و سازش 53 درصد از مجموع بدهی زندانیان غیرعمد از سوی شکات و طلبکاران گذشت می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، محمدباقر مقدسی با شاره به روند صعودی آمار آزادی‌ها در طول 5 سال گذشته اظهار کرد: ستاددیه البرز با حمایت نیکوکاران استانی از سال ۹۰ تا انتهای سال 94 زمینه آزادی تعداد یک هزار و 105 مددجوی واجد شرایط را فراهم کرده است.

مدیر نمایندگی ستاددیه استان البرز افزود: منابع مالی لازم در این زمینه برای آزادی علاوه بر کمک‌های نقدی خیرین جالب است که در طی این 5 سال گذشته تا میزان پنج درصد از سوب خود مددجویان تامین شده است.

وی میانگین گذشت رضایتمندانه از شکات را در استان ۵۳ درصد مبلغ کل بدهی در 5 سال اخیر مطرح کرد و گفت: دراین مدت زمینه اعسار میانگین کشوری مددجویان ۱۴ درصد بود که در سطح استان البرز ، به‌طور میانگین این آمار معادل ۲۰ درصد بود.

مقدسی، با اشاره به میانگین استفاده ازتعهدات شرکت‌های بیمه‌گر جهت آزادی مددجویان که به‌طور میانگین در سطح کشور ۵ درصد است، میانگین استانی را در این بخش ۸ درصد مطرح کرد و افزود: افزایش استفاده از خدمات شرکت‌های بیمه‌ در استان البرز نسبت به میانگین کشوری، بی تاثیر از اقدامات آموزشی و تبلیغاتی ستاد دیه در این استان نیست.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز بابیان اینکه در برنامه ۵ ساله آینده، افزایش تعداد آزادی مددجویان و جذب کمک‌های مردمی، پیش‌بینی گردیده است، تصریح کرد: امید است با همکاری خانواده زندانیان و همیاری نهادهای ذیربط بتوانیم تعداد قابل‌توجهی از مددجویان واجد شرایط را تا پایان سال جاری از زندان آزاد کنیم.

 

۵ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۱۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.