English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هفت سال گذشته 7200 زندانی غیرعمد در گیلان آزاد شد‌ه‌اند

مدیر نمایندگی ستاددیه گیلان با تقدیر از همیاری خیرین استان در راستای دستگیری از محکومان غیرعمد گفت: در هفت سال گذشته با کمک‌های مردمی 7200 زندانی واجد شرایط از حبس رهایی یافته‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حمید کامران‌زاده مدیر نمایندگی ستاددیه استان به منظور تعامل این مجموعه حمایتی با محاکم قضایی استان با ریاست دادگستری شهرستان تالش دیدار کرد.

در این ملاقات وی ستاد دیه را به عنوان بازوی فعال اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری معرفی کرد و افزود: این ستاد با تکیه بر اعتماد مردمی در هفت سال گذشته تاکنون زمینه آزادی تعداد بیش از 7200 زندانی جرائم غیر عمد استان را با مبلغ بدهی قریب به 410 میلیارد تومان فراهم کرده است.

کامران‌زاده یادآور شد: در جلسه‌ای که با رئیس کل دادگستری داشتیم، مقرر شد مشکلات موجود در روند سیاست‌های اجرایی کاهش جمعیت کیفری بایستی با تعامل با قضات شریف دادگستری مرتفع گردد.

وی با اشاره به عواقب تلخ فردی و اجتماعی حبس بر روی شخص زندانی و خانواده‌های آن‌ها گفت: ما در اعطای تسهیلات به افراد هیچگونه تفاوتی بین مددجویان جرائم غیر عمد قائل نیستیم و این کمک‌های بانکی با توجه به قوانین و شیوه‌نامه‌های ابلاغی به واجدین شرایط ارایه می‌شود.

بازدید از زندان تالش و رسیدگی حضوری به پرونده 15 نفر از محکومان مالی محبوس در این ندامتگاه از دیگر برنامه‌های مدیرنمایندگی ستاددیه در سفر یک روزه او به تالش بود.

گفتنی‌است، زندان تالش به عنوان یکی از بزرگترین زندان‌های سطح استان گیلان هم‌اکنون میزبان 108 زندانی جرائم غیر عمد می‌باشد.

انتهای پیام /

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۸۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.