English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

150 زندانی غیرعمد استان همدان در انتظار آزادی هستند

هم‌اکنون 150 محکوم غیرعمد با مبلغ بدهی 72 میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح زندان‌های استان همدان تحمل حبس می‌کنند که آزادی این افراد در گرو همت سبز خیرین است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  یدالله روحانی‌منش مدیر نمایندگی ستاددیه در این استان با تقدیر از همیاری نیکوکاران همدانی در راستای دستگیری از زندانیان نیازمند تحت حمایت این مجموعه گفت:  در هشت ماهه سال جاری تعداد 131 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد با مبلغ کل بدهی قریب به 98 میلیارد ریال از بند حبس رهایی یافتند که از این تعداد 21 نفر بابت دیات و 115 مددجو نیز به دلیل محکومیت‌های مالی و مهریه و نفقه در زندان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه از بین افراد آزاد شده 6 نفر زن بوده‌اند، یادآور شد: با پیگیری‌های به عمل آمده در مورد دیه‌ بدهکاران ناشی از تصادفات رانندگی مبلغ 9 میلیارد و 964 میلیون ریال از طریق شرکت‌های بیمه به محبوسان اعطا شده است.

مدیرنمایندگی استان همدان گفت: در ادامه فرآیند آزادی این افراد با ارسال پرونده‌های واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی مبلغ 7 میلیارد و 150 میلیون ریال نیز از سوی این مجموعه پرداخت گردید.

وی با بیان اینکه مبلغ 11 میلیارد و 758 میلیون ریال به صورت اعسار به تقسیط تأمین شده است، افزود: با دعوت از شکات خصوصی پرونده‌ها در شورای حل اختلاف شعبه 157 ویژه ستاد دیه خوشبختانه مبلغ 39 میلیارد و 976 میلیون ریال نیز از سوی طلبکاران اخذ گذشت شده است.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه تعداد پنج نفر از مددجویان نیز با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره‌ای از زندان آزاد شدند، گفت: تعدادی از مددجویان با پرداخت مبلغ 12 میلیارد و 857 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای آزادی 16 نفر از زندانیان استخلاص یافته نیز مبلغ 12 میلیارد و 94 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده و مبلغ 3 میلیارد و 504 میلیون ریال نیز با همیاری خود مددجویان تأمین شده است.

انتهای پیام /

۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۲,۸۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.