English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

30 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آذربایجان‌شرقی آزادشدند

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت خانواده‌های چشم انتظار استان با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری عیدانه گرفتند.

  

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، تعداد 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که به دلیل محکومیت مالی عجز از پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی ، مطالبه مهریه و نفقه و محکومیت مالی در زندان بودند از زندانهای تبریز ، اهر ، میانه ، مراغه ، سراب و هشترود  آزاد شدند .
میر علی اکبر بنی هاشمی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر هدف کلی برنامه های ستاددیه را در دستگیری از نیازمندان و دردمندان جامعه و جلوگیری از هم گسیختگی نهاد مقدس خانواده ها بیان کرد.
بنی هاشمی با اشاره به  نقش بسیار چشم گیر خیرین و کمک های مردمی در جشن گلریزان امسال، توفیق الهی و احساس مسئولیت در قبال هموطنان را مهمترین عامل در برداشت قدمهای خداپسندانه دانست .
محرمی مدیرعامل ستاد دیه استان نیز در این خصوص اظهار داشت : برای آزادی این زندانیان نیازمند بیش از 11/070/000/000 ریال نیاز داشتیم که این مبلغ از محل اعتبارات ستاد دیه کشور ، کمکهای مردمی گلریزان 93 و صندوق تامین خسارتهای بدنی پرداخت گردیده است.

۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۵۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.