English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 67 محکوم غیرعمد اردبیلی در ایام محرم و صفر

معاون قضایی رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: امسال با استفاده از ظرفیت هیات مذهبی 67 نفر از محکومان مالی (جرایم غیرعمد) با مبلغ بدهی یک میلیارد تومانی از بند حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، یوسف خدادادی معاون قضایی رئیس کل دادگستری اردبیل در آینن معارفه مدیر جدید نمایندگی ستاددیه استان اردبیل اظهار کرد: با تلاش‌های انجام گرفته از سوی ستاددیه و همیاری همیشگی خیرین خداجو آمار محکومان جرایم غیرعمد این استان از تعداد 520مددجو در ابتدای سال امروز به 381 نفر تقلیل یافته است.

وی با اشاره به ثمرات ستاددیه در راستای حبس‌زدایی گفت: در سال جاری در حدود 260 فقره پرونده در ستاد مردمی دیه استان روند رسیدگی به آن‌ها آغاز شد که 178 فقره آن مربوط به سال 94 بود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: از ابتدای سال تاکنون 167 نفر از محکومین مالی جرائم غیر عمد تاکنون از سطح زندان‌های استات آزاد شده‌اند که مبلغ کل بدهی این دسته از محبوسان رقمی معادل چهار میلیارد تومان بود که البته 15 میلیارد ریال از این مبلغ از سوی طلبکاران گذشت رضایتمندانه صورت گرفته است.

گفتنی است، صبح امروز ( 1 آذر ماه) آئین معارفه اعضای معتمد و مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار و علی محبوبی به عنوان مسئول جدید این نمایندگی معرفی شد.

انتهای پیام /

۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۲۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.