English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۴۰ محکوم غیرعمد اهوازی در طرح سفینه‌النجات

از ابتدای محرم‌الحرام تا اربعین حسینی با همت خیرین تعداد ۴۰ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد خوزستانی از بند حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خوزستان گفت: با عنایت به ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با طرح «سفینه‌النجات» از ابتدای ماه محرم به طور روزانه با آزادی یک محکوم واجد شرایط در مجموع به همت خیرین استانی توفیق آزادی 40 مددجوی نیازمند را داشتیم که بدهی این افراد رقمی معادل 40 میلیارد و 492 میلیون ریال بود.

وی افزود: جرایم این محبوسان تحت حمایت ستاددیه بیشتر بابت محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری بود که خوشبختانه با همکاری خوب اولیاءدم و شاکیان خصوصی قریب به 19 میلیارد ریال از کل بدهی این زندانیان آزاد شده گذشت رضاتمندانه شده است.

هاشم‌نیا آورده خانواده این زندانیان را برای آزادی رقمی معادل 2 میلیارد و 430 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با عنایت به احراز ناتوانی مالی جمعی از این بدهکاران آبرومند اعتباری معادل 6 میلیارد و 676 میلیون ریال هم از سوی نیکوکاران به صورت بلاعوض در راستای آزادی این افراد اعطا شده است که رقمی از این مبلغ به دست خود مددجویان داده نشده و تمامی مبالغ به حساب اجرای احکام زندانها وریز شده است.

گفتنی است، هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان خوزستان تحمل حبس می‌کنند که رقم بدهی این محکومان رقمی معادل 15 میلیارد تومان می‌باشد.

انتهای پیام /

۲ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۵۰
تعداد کلیک: ۳,۷۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.