English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانی غیرعمد یک دغدغه اجتماعی شده است

مدیرعامل ستاددیه آذربایجان شرقی در بازدید از زندان تبریز گفت: این جای بسی افتخار و مباهات دارد که مردم به ستاد دیه اطمینان داشته و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را جزو دغدغه های خویش قرار داده اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در راستای تسریع در فرایندسازی زندانیان جرایم غیرعمد و رفع موانع و مشکلات تشکیل پرونده های حمایتی ؛ مدیرعامل و کارکنان ستاد دیه استان در زندان تبریز حضور یافتند .

حجت‌الاسلام محرمی، مدیرعامل ستاد دیه استان آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره خود با مددجویان جرایم غیرعمد، هماهنگی و تلاش‌های ارزشمند خیرین، مسئولین قضایی و مدیران زندان را در راستای آزادی زندانیان نیازمند نمونه بارز مدیریت جهادی دانسته و اظهار داشت: خیرین و فعالین در امر ستاد دیه با نیت خالص و به عنوان باقیات الصالحات در مسیر آزادی انسانهایی می‌کوشند که به ناخواسته و بدلیل جرایم غیرعمد روانه زندان می شوند و در این زمینه با بذل مال و جان و آبرو زحمات بی شائبه‌ای کشیده و طبعا به جهت داشتن انگیزه الهی ثمرات و برکات بسیاری را نیز شاهد هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان با اشاره به مشارکت ارزشمند و قابل توجه خیرین در یازدهمین جشن گلریزان گفت : این جای بسی افتخار و مباهات است که مردم به ستاددیه اطمینان دارند و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را جزو دغدغه‌های خویش قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: این دغدغه تا جایی است که یکی از خیرین بزرگوار که در مسافرت خارج از کشور بود و جهت عقد قرارداد و پیگیری امورات واحد تولیدی خودش در یکی از کشورهای اروپایی خارج کشور حضور داشتند، وقتی با ایشان برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی دعوت شد تا در یک گلریزان رسانه ای حضور پیدا کنند، جالب است که سفر کاری خودشان را ناتمام گذاشته و برگشتند و با حضور در برنامه «برکت سفره سی» شبکه استانی تبریز به میزان دو میلیارد ریال هم کمک کردند.

محرمی ابراز اطمینان داد پرونده های تک‌تک زندانیان جرایم غیرعمد مطالعه و در جلسه هیات مدیره مطرح و با استفاده از ظرفیت و امکانات ستاد دیه کشور و استان نسبت به ازادی و مختومه شدن پرونده تلاش خواهد شد .

درادامه این دیدار مسائل و مشکلات زندانیان بررسی و هماهنگی لازم با مددکاران زندان و مسئولین بخش‌های ستاددیه انجام شد.

۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۲۳
تعداد کلیک: ۲,۸۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.