English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

400 مسجد و حسینیه در بم ظرفیت بالایی برای حبس‌زدایی دارند

مدیر نمایندگی ستاددیه استان کرمان در مراسم گلریزان شهرستان بم گفت: به منظور حبس‌زدایی و پیگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان از وجود 400 مسجد و حسینیه در این منطقه نباید غافل شویم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد زندان بم با حضور مسئولین قضایی و انتظامی این شهرستان در فضایی قرآنی برگزار و به برکت این کتاب آسمانی زمینه آزادی 2 محکوم مالی واجد شرایط فراهم گردید.

 در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حامد شاکری‌نژاد، قاری بین‌الملی قرآن کریم، سید حجت‌الله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: بم بعد از کرمان بیشترین زندانی جرائم غیرعمد را در سطح زندان‌های استان دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ نفر از این مددجویان با پرداخت مبلغی معادل 2 میلیارد و 79 میلیون ریال از ندامتگاه این شهرستان آزاد شدند.

وی با اشاره به آمار محکومان غیرعمد استان افزود: هم‌اکنون تعداد 161 زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های کرمان تحمل حبس می‌کنند که بدهی این افراد رقمی قریب به 81 میلیارد ریال است.

موسوی‌قوام یادآور شد: دیار کریمان و بویژه مردمان نواحی شرقی این استان همواره از علاقه‌مندان به ائمه اطهار علیهم‌السلام بوده و و وجود ۴۰۰ مسجد و حسینیه در این منطقه که به نوعی ۴۰۰ هیأت مذهبی در آن‌ها فعالیت دارند نیز می‌تواند تا حد زیادی ضمن همیاری ما در بحث آزادی محکومان واجد شرایط از ورود ناخواسته افراد در قالب طرح موضوعات آموزشی در این محافل نورانی تا حد زیادی بکاهد.

گفتنی است، بیش از ۷۰ موسسه قرآنی در شرق استان کرمان فعالیت می‌کنند که در این مراسم گلریزان به همت مسئولین موسسه شمیم وحی 2 مددجوی نیازمند زندان بم در پایان این مرایم آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

a1

انتهای پیام /

۱۶ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۲۸
تعداد کلیک: ۲,۲۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • فاطمه
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
  • 0
  • 0
    0

سلام وعرض ادب میشه لطفا شوهر منم بیرون بیارین به علت بدهی رفته زندان منم باردار هستم توان کار ندارم که کار کنم بدهیش بدم خواهش میکنم تمنا میکنم به شوهر منم کمک کنید بیرون بیاد🙏


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.