English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

97 محکوم غیرعمد زن در کشور تحمل حبس می‌کنند

مدیرعامل ستاددیه کشور با اشاره به آمار هشت هزار و 351 نفری محکومان غیرعمد کشور گفت: از این تعداد 97 نفر را نسوان واجد شرایط تشکیل می‌دهند.

 

 

سید اسدالله جولایی درگفت‌وگو با خبرنگار قضایی ایرنــا افزود: 158 زندانی زن جرایم غیرعمد در کشور وجود دارد که هم اکنون تنها 97 نفر از آن‌ها با مجموع بدهی 50 میلیارد ریالی واجد بهره‌مندی از تسهیلات اهدایی هستند.

آزادی 4 هزار مددجو در شش ماهه سال 95

وی با اشاره به آزادی سه هزار و 858 نفری محکومان تحت حمایت این مجموعه در نیمه نخست سال جاری گفت: 96 نفر از این افراد استخلاص یافته را زنان  و  3762  را نیز مردان شامل می‌شدند که بدهی این افراد رقمی معادل 2 هزار و 962 میلیارد ریال بود که خوشبختانه با همکاری طلبکاران و اولیاءدم حدود 39 درصد از این مبلغ گذشت رضایتمندانه اخذ شده است که کسر این رقم 112 میلیارد تومانی از شکات گذشت با تلاش‌ کمیته‌های صلح و سازش دفاتر نمایندگی ستاد دیه و مددکاران خدوم زندانها میسر گردیده است.

حضور 8350 زندانی غیرعمد در کشور

مدیرعامل ستاددیه کشور با اشاره آمار این نهاد مردمی در خصوص جمعیت کیفری زندان‌ها گفت: طبق آخیرن آمار که مربوط به ماه گذشته می‌شود تعداد هشت هزار و 351 نفر  بدهکار مالی و دیه با مبلغ بدهی 7 هزار و 500 میلیارد ریال در سطح زندانها هم‌اکنون زندانی هستند که آزادی این افراد در گرو همت سبز خیرین کشوری است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری  از این بدهی 750 میلیارد تومانی با  اخذ گذشت 46 درصدی، یعنی با پرداخت رقمی معادل 4 هزار میلیارد ریال این افراد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگردند.

بدهـی 5 میلیاردی نسـوان دربنـد

 جولایی با بیان این که خوشبختانه تعداد محبوسان زن دو رقمی شده اظهار کرد:  مجموع بدهی زندانیان زن جرایم غیرعمد رقمی معادل 5 میلیــارد تومان می‌باشد که امیدواریم با همیاری همیشگی خیرین این افراد که غالب آن‌ها را محکومان مالی ناشی از چک و ضمانت‌های ناموفق بانکی شامل می‌شوند در آینده‌ای نزدیک از بند حبس آزاد شوند.

انتهای پیام /

 

۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۲۶
تعداد کلیک: ۳,۲۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.