English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همایش تجلیل از دست‌اندرکاران آزادی زندانیان غیرعمد برگزارشد

در آستانه عیدولایت به پاس قدردانی از حمایت‌های معنوی و مادی نیکوکاران ولایت‌مدار استان اصفهان همایش «تجلیل از خیرین خداجو» در محل سالن اجتماعات هتل آسمان برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، استان اصفهان که در جذب کمکهای مردمی در جشن‌های گلریزان ماه مبارک رمضان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده به منظور قدردانی از مقام خیرین و نیکوکارانی که تحقق این اتفاق بزرگ بی شک به سبب همت و مشارکت خوب آنها حاصل گردیده، جشن «تجلیل از خیرین» را با حضور جناب آقای جولایی ، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل ستاددیه کشور، خیرین و نیکوکاران، مسئولین قضائی و اجرایی این استان  برگزار نمود.
در این مراسم از استاندار و معاونین استانداری و برخی از مسئولین سازمان‌ها و دستگاههایی که خالصانه و به دور از تبلیغ رسانه‌ای در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری یار و یاور این نهاد مردمی بودند تقدیر به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه فولاد، مدیران بانک‌های عامل و همچنین عوامل برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت» که در ماه رمضان به طور مستمر برنامه‌ای ویژه برگزار کردند، به طور خاص با اهدای لوح و تقدیم تندیس از آنها تقدیر گردید.

به گفته احسانی، مدیرعامل ستاددیه استان با اجرای برنامه گلریزانی که در حاشیه همین همایش برگزار گردید، بیش از 700 میلیون ریال به ستاد دیه این استان کمک گردید که امید است با این مبلغ در روزهای منتهی به عید بزرگ غدیر به لحاظ کمیتی بیشترین آزادی زندانی را داشته باشیم.

وی افزود: البته با کمک مدیریت شعب بانک ملی استان اصفهان در اختصاص 300 فقره وام قرض الحسنه 2 میلیون تومانی به ستاد دیه در تلاش هستیم بر آمار عددی این زندانیان بیافزاییم تا با پرونده‌های با مبلغ کم تعداد بیشتری زندانی غیرعمد آزاد کنیم.

گفتنی است در این همایش از مادر بزرگوار سردار رشید اسلام شهید حسین خرازی و جانباز سرافراز سردار دافعیان، مشاور استاندار در امور ایثارگران هم به جهت همکاری و حمایت بی دریغ از ستاد دیه استان اصفهان تقدیر شد.
 
 

 

 

۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۲
تعداد کلیک: ۲,۵۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.