English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 321 محکوم غیرعمد اصفهانی در نیمه اول سال 95

نیکوکاران اصفهانی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری با کمک‌های نقدی خود زمینه آزادی 321 محکوم غیرعمد این استان را فراهم کرده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مصطفی کیشانی مدیر نمایندگی ستاددیه استان اصفهان با تشریح عملکرد 6 ماهه این نهاد مردمی گفت: مجموع بدهی 321 مددجوی آزادشده معادل 245 میلیارد و 277 میلیون ریال بود که جای بسی تقدیر دارد از این مبلغ، اعتباری قریب به 65 میلیارد ریال با همیاری شکات و طلبکاران گذشت اخذ شده است.

وی یادآور شد: 6 میلیارد و 568 میلیون ریال از اعتبارات صندوق تامین خسارات بدنی و مبلغی معال 7 میلیارد ریال هم از محل نقدینگی خود زندانیان برای تسریع در روند آزادی‌ها پرداخت شده است.

کیشانی، در تفکیک زندان‌های میزبان این دسته از محبوسان، اظهار کرد: تعداد 110 نفر از واجدین شرایط آزاد شده مددجوی زندان مرکزی اصفهان،3 زندانی زن ندامتگاه شهرضا، 11 بدهکار مالی زندان گلپایگان، 10 محکوم مربوط به زندان کاشان، 19 محبوس زندان فریدن و 26 محکوم غیرعمد اردوگاه از جمله این افراد هستند که در کنار دیگر مددجویان نیازمند زندان‌های خوانسار، نائین، خمینی‌شهر و لنجان در نیمه نخست سال 95 طعم شیرین آزادی را چشیدند.

گفتنی است، از این تعداد 193 نفر به دلیل محکومیت مالی،29 نفر بابت بدهی دیه و 99 نفر نیز به علت عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه در زندان حضور داشتند.

۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۴۷
تعداد کلیک: ۱,۹۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.