English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

7500 زندانی جرایم غیر عمد کشور در سال 93 آزاد می شوند

نایب رئیس هیئت مدیره ستاددیه کشور :
نایب رئیس هیئت مدیره ستاددیه کشور با بیان اینکه در سال گذشته حدود هفت هزار زندانی جرائم غیر عمد را با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد تومان آزاد کرده ایم، گفت: تلاش داریم تا امسال بتوانیم حدود 7500 زندانی جرائم غیر عمد را در سطح کشور با اعتباری حدود 400 میلیارد تومان آزاد کنیم. به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی‌اکبر یساقی شامگاه شنبه در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد استان گلستان بیان کرد: از  سال 69 ستاد دیه در کشور شکل گرفته و توانسته ایم حدود 80 هزار زندانی را آزاد کنیم.

وی با اشاره به کمک های مردمی در سال گذشته به ستاد دیه کشور گفت: در سال گذشته مردم کشورمان  بیش از هشت میلیارد تومان به این ستاد کمک کرده اند.

یساقی با عنوانی که نباید به هیچ زندانی بی گناه  خطاب  کرد، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که به علت تصادفات به  زندان می افتند به خاطر بی احتیاطی است به طوری که به گفته فرمانده پلیس راه کشور سال گذشته حدود 50 میلیون قبض جریمه در کشور صادر شده است و این نشان از این است که  بی احتیاطی ها در رانندگی ها زیاد است.

وی افزود: همچنین بر اساس اعلام پزشکی قانونی در سال گذشته به علت عدم رعایت موارد ایمنی در کارگاه ها بیش از  دو هزار نفر به علت حوادث کارگاهی کشته شده اند .

نایب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور  با بیان اینکه ره چاره کم شدن تعداد زندانیان جرائم غیر عمد در کشور تغییر رفتار است، بیان کرد: سالانه حدود 10 میلیون پرونده در کشور  در حوزه تصادفات تولید می شود و اگر تغییر رفتاری ایجاد نشود در بین مردم همچنان شاهد برگزاری این جشن های گلریزان باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید  مردم در کارهای اقتصادی بی گدار به آب بزنند، افزود: در حال حاضر در سطح کشور حدود چهار هزارمحکوم مالی  در زندان ها  وجود دارند و همچنین در حوزه مهریه حدود هزار نفر به زندان افتاده اند .

۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۳۴
تعداد کلیک: ۲,۸۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.