English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 37 محکوم غیرعمد بوشهری از ابتدای سال‌جاری

رییس کل دادگستری استان بوشهر با تقدیر از حمایت خیرین ستاددیه گفت: به همت این مجموعه مردمی از فروردین ماه سال 95 تا کنون تعداد 95 مددجوی واجد شرایط از بند حبس رهایی یافته‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی جمادی رییس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان در بازدید از زندان مرکزی بوشهر اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 37 زندانی جرایم غیر عمد با مبلغ بدهی تقریبی 52 میلیارد ریال از بند زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی افزود: خوشبختانه از همین اعتبار صد در صد مردمی امروز هم به برکت ایام سوگواری سالار شهیدان تعداد 8 مددجوی تحت حمایت ستاددیه استان با پرداخت مبلغ 79 میلیون تومان از زندان آزاد می شوند.

رییس کل دادگستری بوشهر مجموع محبوسان غیرعمد را در این استان  106 نفر اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در ستاد دیه استان، امیدواریم تا پایان سال تمام زندانیان جرایم غیر عمد موجود که مبلغ بدهی آن‌ها رقمی بالغ بر 14میلیارد تومان می‌شود با حمایت مردم نوعدوست از بند زندان استخلاص یابند.

گفتنی است، در این بازدید 130 دقیقه‌ای حمیدرضا حیدری مدیرکل زندانها و نائب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه، سید اسماعیل موسوی حقیقی مدیرعامل ستاد دیه و محمود حسینی معاون سلامت، اصلاح و تربیت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /

۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۰۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.