English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عقدی که با حبس پیش رفت و به عروسی انجامید

اگرچه مدت زیادی نبود. اما همین چند روز حضور هادی در زندان، یک عمر برای او گذشت.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جوان محجوبی که به جرم عدم پرداخت مهریه با شکایت همسرش راهی زندان شده بود، با همت ستاددیه و پا در میانی بزرگان خانواده از زندان آزاد و با پیگیری‌های بعدی کارکنان ستاددیه استان خراسان جنوبی به سر خانه و زندگی مشترک‌شان بازگشت.

 

اعضاء ستاد دیه استان با مراجعه به زندان و گفتگو با زندانی مذکور دریافتند که این جوان واقعا شیفته همسرش بوده با گذشت حدود 27 ماه از جاری صیغه عقدشان هنوز حاضر است برای تداوم این زندگی و دستیابی به همسرش هرکاری که در توان دارد، بکند. اما افسوس که حالا برای این احقاق این مهم فاصله کوتاهی به عرض یک سری میله سرد و فولادی دارد.

 

این زوج جوان که هنوز هم مراسم عروسی خود را برگزار نکرده بودند، پس از همکاری خوب خانواده‌های طرفین هادی از زندان آزاد گردید و این روزها با با حمایت خیرین استان در تدارک برگزاری جشن ازدواج خودشان می‌باشد.

 

پس از برگزاری جلسات متعدد ستادیه دیه با این زن و شوهر جوان مشخص گردید، عروس این قصه از همان ابتدا مخالف به اجرا گذاشتن مهریه خود بوده با اصرار و دخالت بزرگترهای خانواده برای دریافت مهریه اقدام نموده است که با اطلاع از این علاقه طرفین برای انجام این ازدواج پس از ساعتها صحبت با پدر و مادر این زوجه، در نهایت این خانواده محترم حاضر شدند از شکایت‌شان صرف نظر کنند.

 

گزارش از ستاددیه خراسان جنوبی

۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۴۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.