English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 321 محکوم غیرعمد اصفهانی در نیمه اول سال 95

از هفتم فروردین ماه سال‌جاری تا پایان شهریور تعداد 321 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ بدهی 245 میلیارد ریالی از بند حبس رهایی یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، جلسه هیات مدیره ستاددیه این استان به ریاست احمد خسروی‌وفا رییس کل دادگستری اصفهان و اسدالله گرجی‌زاده مدیرکل جدید زندانهای استان برگزار شد.

مصطفی کیشانی مدیرعامل ستاددیه در این جلسه با ارایه عملکرد مجموعه در نیمه نخست سال 95 گفت: شش ماهه امسال تعداد 321 زندانی با مجموع بدهی 245 میلیارد و 277 میلیون ریالی از بند حبس آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند که گذشت 64 میلیارد ریالی اولیاءدم و شکات خصوصی پرونده‌ها در آزادی این افراد نقش موثری داشت.

وی در تفکیک جرایم این محکومان استخلاص یافته اظهار کرد: 193 نفر از این مددجویان را زندانیان چک، 29 محبوس را ناتوانان در پرداخت دیه و 99 نفر را هم بدهکاران مهریه و نفقه شامل می‌شدند.

آزادی 44 زندانی محکوم مالی به مناسبت عید غدیر

مدیرعامل ستاددیه استان یادآور شد: همزمان با عید غدیرخم هیئت مدیره ستاددیه با محرز دانستن پرونده 44 محکوم غیرعمد این استان زمینه آزادی این افراد را فراهم کردند که بدهی این جمع بیش از 6 میلیارد ریال می‌باشد.

وی ادامه داد: 41 نفر از این مددجویان واجد شرایط را محکومان مالی و 3 نفر را نیز بدهکاران دیات شامل می‌شدند که آزادی این افراد با کمک ۲۳۸ میلیون تومانی نیکوکاران میسر شد.

کیشانی گفت: در فرآیند آزادی این دسته از مددجویان خوشبختانه بیش از ۳۲۰ میلیون تومان از سوی طلبکاران گذشت اخذ گردید و مبلغی معادل ۳۳۶ میلیون ریال نیز از سوی خود مددجویان تامین شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون تعداد ۶۱۳ زندانی واجد شرایط آزادی به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که امید می‌رود با همکاری طلبکاران به طور میانگین در گذشت 50 درصد از این مبلغ و همیاری خیرین زمینه به ترتیب الویت آزادی این افراد تا پایان سال انجام شود.

کیشانی تصریح کرد: این نهاد حمایتی تمامی منابع خود را از محل کمک‌های مردمی تامین کرده و آزادی‌ها همگی به مانند امسال که تا به امروز بیش از 7 میلیارد تومان کمک از جانب همین مشارکتهای مردمی جمع‌آوری شده با حمایت خیرین نوعدوست و صنعتکاران دلسوز استان انجام می‌شود.

انتهای پیام /

۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۲۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.