English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 15 محکوم غیرعمد لرستانی به مناسبت دهه‌‍ ولایت

مدیرعامل ستاد دیه لرستان از آزادی 15 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان در فاصله زمانی اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، توکل شاکرمی  در تشریح وضعیت این مددجویان واجد شرایط گفت: تعداد 2 نفر از این زندانیان به دلیل دیه ناشی از تصادف و 13 محبوس را نیز بدهکاران مالی ناشی از صدور چک تشکیل می‌دادند.

وی کل بدهی این 15 زندانی را نزدیک به 15 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه با تلاش کمیته صلح و سازش این نهاد مردمی نزدیک به  5 میلیارد ریال از مجموع بدهی اعلام شده از سوی شکات و الیاءدم گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

مدیرعامل ستاددیه لرستان با اشاره به جمعیت 383 نفری محکومان غیرعمد استان اظهار کرد: بدهی این افراد رقمی معادل 350 میلیارد ریال می‌باشد که تسریع در روند آزادی‌شان در گرو همکاری طلبکاران و تلاش خانواده‌های زندانیان در تامین بخشی از بدهی می‌باشد.

شاکرمی در تفکیک جرایم محکومان حاضر به خواب استان لرستان گفت: از مجموع مددجویان تحت حمایت ستاددیه هم‌اکنون 35 نفر بابت عدم توانایی در تامین دیه محکومی به جهت تصادفات رانندگی یا حوادث کارگاهی و 292 نفر هم باعناوین مختلف ناشی از بدهی‌های مالی روانه حبس شده‌اند که تسریع در روند آزادی آن‌ها بیش از هر امری به همکاری طلبکاران و همت خانواده این افراد در تامین بخشی از محکوم‌به بستگی دارد.

انتهای پیام /

 

 

 

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۰۷:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۲۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.