English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دست‌گیر محبوسانی باشیم که فرزند مدرسه‌ای دارند

در آستانه ماه مهــر و در روزهای منتهی به بازگشایی مدارس دست‌گیر محبوسان مستمندی باشیم که فرزند مدرسه‌ای دارند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جمع مددجویان واجد شرایط این نهاد حمایتی سرپرست خانواده و افرادی هستند که فرزندان آن‌ها تا چند روز دیگر نخستین سال تحصیلی خود را آغاز کرده و یا در مقطع ابتدایی راهی مدارس خواهند شد.

با مشارکت سامانه «هف‌هشتاد»،  مجله ویدئویی «‌تی‌وی‌پلاس» و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در روزهای باقی‌مانده تا پاییـز فصل گشایش مدرسه‌ها در تلاش هستیم با همت عمومی و بواسطه کمک‌های معنوی و مادی خیرین خداجوی ایران اسلامی زمینه رهایی این افراد شناسایی شده را فراهم نماییم.

چند روز از آغاز این طرح نگشته تاکنون به منظور تسریع در روند آزادی این محکومان اهالی سینما پیش‌قدم شده و بازیگران نام‌آشنایی با پرداخت به این موضوع در صفحات اجتماعی خود موجبات حضور حداکثری نیکوکاران را در این امر خداپسندانه جلب نموده‌اند.

a1

متن زیر را شاید به اختصار و یا با اعمال اضافاتس در فضای مجازی مشاهده کرده باشید. این دل‌نوشته‌ها محصول همدلی جمعی است که به دنبال نشاندن گل لبخندی بر روی لب کودکان چشم انتظار زندانیان جرایم غیرعمد دور هم جمع شده‌اند.


سلام... لطفا این متن رو بدون قضاوت بخونید. البته فقط یکم تندتند بخونید چون زمان خیلی کمه. کمتر از هفت روز به اول مهر و باز شدن مدرسه‌ها و شروع یک فصل تازه از زندگی برای کلاس اولی ها باقی مونده. امکان نداره هیچ کدوم مون روز اول مدرسه رفتن‌مون رو فراموش کرده باشیم، چون شاید یکی از سخت‌ترین، شاید هم لذت‌بخش ترین روز زندگی‌مون باشه. همه پدر و مادرها خوشحالن، پر انرژی‌ان، دارن خودشونو آماده می‌کنن که فرزند دلبندشون رو راهی مدرسه و اجتماع کنن. اما این ور داستان پدرهایی هم هستند که بخاطر جرایم غیرعمد و نداشتن پول پشت میله‌های زندانن و قلبشون داره از جا کنده می‌شه، وقتی به روز اول مدرسه رفتن پسر یا دخترشون فکر می‌کنن اما این میله‌های لعنتی... لعنتی... از آن ور داستان پسر یا دختربچه قصه ما وقتی به روز اول مدرسه رفتنش فکر می‌کنه اما پدر، محکم‌ترین ستون زندگی رو کنارش نمی‌بینه و پشتش رو خالی می‌بینه، ترس تمام وجودش رو برمی‌داره. بچه‌های دیگه دست توی دست باباهاشون میان اما این که بابا نداره. واسه همینه که می‌خواهیم یه «یاعلی» بگیم با هم تا تو همین چند روزی که به شروع اول مهر باقی مونده، دو پدر که بچه شون کلاس اولی هستن رو از بند زندان بیرون بیاریم و نذاریم آب تو دل پسر و دخترشون تکون بخوره. یادتون نره، هیچکس اولین روز مدرسه رفتنش رو فراموش نمی کنه، پس نذاریم عکس و خاطره تلخی توی ذهن بچه ای نقش ببنده. لطفا این متن و ویدیو رو اگر دوست دارید توی صفحه‌های اجتماعی خودتون هم به اشتراک بگذارید تا همه‌مون شریک یک اتفاق بزرگ باشیم. گزارش‌های تکمیلی خدمتتان ارائه خواهد شد.

برای کمک از هر رقم تا هر رقمی که صلاح دونستید این کد را در گوشی‌تان بزنید

#زندانیان_غیرعمد #دیه #آزادسازی #بچه_مدرسه‌ای #روزاول_مدرسه 

# 7777 *780 *

یا علـــی 

 


۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۴۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.