English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

باران،سقف‌مغازه و چندداستان‌دیگر/جوان‌شیرازی‌در انتظارآزادی

به دنبال بارش شبانه باران و نشست سقف مغازه جوانی گرفتار مشکلاتی می‌شود که زندان آخرین گزینه پیش پای اوست.

 

به گزارش ایسنــا، «م.ب» جوان 30 ساله بعد از ازدواج با مساعدت همسرش اقدام به باز کردن یک باب مغازه در خانه پدری مشرف به خیابان کرده و آن را به مغازه فروش ظروف بلور و چینی تبدیل می‌کند. در بارش بهاری سال 88 و به دنبال سنگین شدن سقف مغازه به دلیل آبگرفتگی و آوار این توده حجیم بر روی اجناس، این جوان که به طور شرایطی نسبت به تهیه اجناس اقدام کرده بود با یک بدهی سنگین همراه شده و در ادامه با طرح شکایت از سوی طلبکاران در تاریخ 17 فروردین سال 91 روانه زندان مرکزی شیراز می‌شود.

شب حادثه مصادف با ایام نوروز و تعطیلی مغازه بود. این جوان تمامی اجناس داخل خانه و حیاط را به دلیل راحتی آمد و شد مهمانان نوروزی در داخل مغازه انبار کرده بود که ناخواسته با آوار شدن سقف بر روی تمام دارایی،  بدهی سنگینی بر او تحمیل می‌شود.

بیشتر صاحبان این وسایل به دلیل اینکه جزو مجموعه‌های صنعتی نیستند و به نوعی آن‌ها واسط شرکت‌ها و خود مغازه‌دار به حساب می‌آیند، با همین وصف یعنی به صورت شرایطی محصولی را دریافت و با همین نحو هم به این مددجو انتقال داده بودند که بابت همین موضوع در زمینه اخذ گذشت، ستاد دیه تنها موفق به گذشت بخشی از این محکوم‌به می‌شود. البته اصل بدهی این جوان شیرازی با گذشت کامل دو نفر از شاکیان هم اکنون به مبلغ 50 میلیون تومان تقلیل پیدا کرده که باز هم دلیل عدم توانایی در پرداخت همین میزان فرد نامبرده همچنان در حبس به سر می‌برد.

با توجه به گزارش کامل فرمانداری و علی‌رغم پیگیری خانواده این فرد، مساعدتی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری در خصوص خسارات و بلایای طبیعی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۰۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.