English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 48 زندانی غیرعمد سیستانی از ابتدای سال‌جاری

مدیرعامل ستاددیه استان سیستان و بلوچستان از آزادی 48 زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رحمدل بامری با اشاره به این هم‌اکنون بزرگترین استان کشور به لحاظ وسعت منطقه کمترین محکوم غیرعمد را دارد، گفت: غالب این زندانیان را محکومان مالی ناشی از چک، مهریه و نفقه شامل و مابقی بدهکاران دیه حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی بودند.

وی افزود: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 11 میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد دیه کشور ، کمک‌های مردمی و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شده و مبلغی در حدود 27 میلیارد ریال هم از شُکات پرونده‌ها به طور رضایتمندانه گذشت اخذ شده است.

مدیرعامل ستاددیه این استان یادآور شد: از این 48 مددجوی آزاد شده تعداد 18 زندانی دیه جرحی و فوتی ناشی از تصادفات رانندگی، 13 محکومین را بدهکاران مالی و 17 نفر را نیز زندانیان مهریه و نفقه شامل می‌شدند که از کل افراد آزاد شده  تنها یک بانوی زندانی داشتیم.

بامری با اعلام آمار موجودی محکومان غیرعمد گفت: در حال حاضر به میزان همین زندانی آزاد شده در ندامتگاه‌های استان میزبان 14 زندانی دیه تصادفات، 18 زندانی مالی و 14 محکوم مهریه هستیم که امید است با تمرکز بر روی موضوعات فرهنگی این میزان ورودی و خروجی به زندان از حالت آیینه‌وار خارج شده و با ممانعت از ورود ناخواسته بسیاری از هموطنان‌مان به درون زندان پیشگیری شود.

انتهای پیام /

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷
تعداد کلیک: ۱,۹۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.