English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زمینه‌آزادی 5محکوم‌غیرعمد در گودزورخانه«نعمت‌الهی»فراهم‌شد

مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا علیه‌السلام در زورخانه شاهپور نعمت‌الهی برگزار شد، آزادی 5 محکوم غیرعمد استان لرستان را به همراه داشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام، با همکاری ستاد دیه استان، کانون مداحان استان، اعضای هیئت ورزش‌های باستانی، اداره کل ورزش و جوانان و حضور سبز خدام آستان رضوی جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمدی در محل زور خانه شهید شاهپور نعمت الهی خرم آباد برگزار و از این محل ورزشی زمینه آزادی 5 محبوس آبرومند فراهم گردید.

توکل شاکرمی، مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان در مورد این خبر گفت: ما همواره مراسم گلریزان را در ماه مبارک رمضان با حضور خیرین میزبانی کردیه‌ایم اما این بار مراسمی به شیوه اصلی این آیین‌های سنتی وایرانی را در گود زورخانه  برگزار کردیم که این مراسم معنوی در سایه منش پهلوانانه و به تاسی از سیره علوی با مدح امیرالمومنین علی علیه‌السلام شروع و با مدیحه سرایی برای حضرت ثامن به پایان رسید.

وی از وجود 367 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان خبر داد و افزود: از این تعداد 6 مددجوی زن هم‌اکنون در ندامتگاه‌های این استان حضور دارند که با مجموع بدهی نزدیک به 30 میلیارد تومان امیدواریم ضمن همیاری همیشگی مددکاران زندانها و مساعدت خیرین خداجوی استانی از بند حبس رهایی یابند.

a1

a1

a1

a1

a1

انتهای پیام /

 

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۵۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.