English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معلم گرگانی دستبند خود را برای آزادی زندانیان اهدا کرد

معلم گرگانی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمد تحت حمایت ستاددیه با مراجعه حضوری در این نهاد حمایتی دستنبد طلای خود را به این منظور اهدا کرد

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  نیکوکار گرگانی برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار در موضوعات دیه با مراجعه به ستاد دیه استان گلستان دستبند طلای خود را برای رهایی محکومان غیرعمد این ستاد اهدا کرد که در ادامه گفت‌وگوی کوتاه ما را با او می‌خوانید؛

چگونه با ستاد مردمی دیه آشنا شدید؟

بیشتر از طریق تلویزیون و صدا و سیما با فعالیت‌های ستاددیه آشنا شدم . و همچنین دوستی دارم که در اکثر کارهای خیر پیش قدم هستند و کمک می نمایند.به توصیه این دوست عزیز برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی اقدام نمودم. حدود دوسال است که با ستاد دیه آشنا شده و از همان زمان هر ماهه مبلغی برای کمک به زندانیان به شماره حساب ستاددیه استان گلستان واریز می‌کنم.

چه شد که به فکر کمک به زندانیان افتادید؟

شغل بنده معلم است و در یکی از شهرهای استان گلستان در دوره راهنمایی تدریس می کنم. به دنبال واقعه‌ای وقتی فهمیدم می‌توانم با مبالغ خیلی کم هم در آزادی زندانیان نقشی داشته باشم و موجبات شادی خانواده‌ای را فراهم نمایم تصمیم گرفتم که با پیدا نمودن شماره حساب ستاددیه ماهانه هر مبلغی که به ستاد دیه تقدیم کنم.

آیا در حوزه های دیگری نیز برای کمک به انسانهای آسیب دیده فعالیت دارید؟

هر کجا که بتوانم به قدر توان برای کمک به افراد نیازمند تلاش می کنم از طریق کمیته امداد چندین فرزند معنوی دارم که ماهیانه هزینه آنها را پرداخت می کنم. بنده در ابتدا فکر می کردم برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی باید مبلغی زیادی پرداخت شود تا موجبات آزادی یک نفر را فراهم نماید ولی با راهنمایی متوجه شدم که با مبالغ کم هم می‌شود در این امر خداپسندانه شریک شد.

صحبت آخر ؟

همه باید دست به دست هم بدهیم تا هیچ زندانی جرائم غیر عمدی که بابت نداری در حبس به سرمی‌برد را در زندان‌ها نداشته باشیم. در جامعه امروزی تربیت فرزند با وجود سرپرست خانواده و مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار سخت است، تا چه رسد به این که مهمترین عامل اقتصادی و تربیتی خانواده یعنی پدر در زندان حضور داشته باشد.اتفاق است دیگر. قصدی در ارتکاب یک جرم غیرعمد نبوده است شاید در هر لحظه برای ما هم اتفاق مشابه بیافتد کسی از یک لحظه دیگرش خبر ندارد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۷
تعداد کلیک: ۲,۲۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.