English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقدام ویژه ستادهای دیه استانی به مناسبت دهه کرامت

در آستانه میلاد امام رضا علیه‌السلام به ترتیب 11 و 9 مددجوی تحت حمایت ستاد دیه استان‌های کرمان و هرمزگان از بند حبس رهایی یافتند.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان زرند روز جمعه ( 22 مرداد ماه) ب احضور جمعی از خیرین و ورزشکان کرمانی برگزار و در حاشیه این برنامه فرهنگی و ورزشی زمینه آزادی 11 مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 87 میلیون ریال فراهم گردید.

برای آزادی این تعداد مددجوی واجد شرایط علاوه بر این اعتبار مردمی مبلغی معادل 841 میلیون ریال توسط ستاد دیه استان و 246 میلیون ریال نیز از سوی تسهیلات اعطایی ستاد دیه کشور پرداخت شده است.

جالب است جهت استخلاص این 11 زندانی  کمیته صلح و سازش ستاددیه مبلغی بیش از 2 میلیارد و 35 میلیون ریال از سوی شکات پرونده‌ها گذشت رضایتمندانه اخذ کرده است.

مددجویان مذکور مربوط به زندان‌ شهرستان‌های کرمان، بافت، جیرفت، کهنوج و رفسنجان می‌باشد که تعداد 3 نفر محکوم به پرداخت بدهی و مابقی بدهکار مهریه و نفقه هستند.

آزادی 9 زندانی جرائم غیرعمد در دهه کرامت

ستاد دیه استان هرمزگان نیز به مناسبت دهه کرامت و ولادت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام امام زمینه آزادی 9 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان را با همت خیرین فراهم کرد.

مجموع بدهی این تعداد از محبوسان نیازمند مبلغی بالغ بر 14میلیارد ریال است که از این تعداد 4 نفر بابت عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه و 5 نفر به دلیل محکومیت مالی و دیه در زندان‌های سطح استان تحمل حبس می‌کردند.

گفتنی است، با همت مددکاران و دعوت از اولیاء دم در محل شورای حل اختلاف شعبه 20 (ویژه ستاد دیه هرمزگان) از مجموع بدهی عنوان شده مبلغی معادل 9 میلیارد ریال یعنی رقمی در حدود 70 درصد مجموع بدهی رضایتمندانه گذشت اخذ گردیده است.

 

 

۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۲,۳۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.