English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 17 زندانی غیرعمد استان مرکزی در آستانه میلاد امام رضا (ع)

مدیرعامل ستاددیه استان مرکزی از موافقت برای ارایه تسهیلات برای آزادی 17 محکوم مالی غیرکلاهبرداری در آستانه میلاد امام رضا علیه‌السلام خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در پنجمین جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان مرکزی که به ریاست حجت‌الاسلام عبداللهی رییس کل دادگستری و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان مرکزی برگزار شد، پرونده 17 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان‌های مورد بررسی و تصمیمات مقتضی برای آزادی این افراد گرفته شد.

اسماعیل جمیاری، مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار کرد: بدهی این افراد قریب به ۷ میلیارد ریال می‌باشد که با پیگیری کمیته صلح و سازش مستقر در ستاد دیه و همکاری مددکاران شاعل در زندان‌ها و پس از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها مبلغ ۱/۵ میلیارد ریال رضایت اخذ و مابقی نیز با بهره‌مندی از منابع استانی و کشوری ستاد دیه و دیگر نهادهای حمایتی تامین شده است.

جمیاری تعداد زندانیان آزاد شده از ابتدای سالجاری تا کنون را ۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: میزان کل بدهی این تعداد زندانی آزاد شده نیز ۴/۵ میلیارد تومان بود که با گذشت اولیاء دم و طلبکاران قریب به ۳ میلیارد تومان از مبلغ کسر و به میزان ۱/۵ میلیارد تومان از منابع مختلف تامین گردید.

مدیر عامل ستاد دیه در پایان تعداد محکومین جرائم غیر عمد زندان‌های استان مرکزی را ۱۹۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد مددجو ۱۱۸ نفر محکوم چک غیر کلاهبرداری، ۵۰ نفر محکوم مهریه، ۱۷ نفر محکوم تصادف، ۵ نفر محکوم حوادث کارگاهی و ۵ مددجو هم بابت محکوم نفقه در زندان به سر می‌برند.

انتهای پیام /

۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۲۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.