English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رشد 13 درصدی آزادی محکومان غیرعمد در استان اصفهان

مدیر عامل ستاددیه اصفهان با اشاره به آزادی 146 زندانی جرائم غیرعمد در سه ماهه اول سال جاری گفت: طبق آمار چهار ماهه سال 95 در این مدت رشد 13 درصدی آزادی‌ها را شاهد هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مصطفی کیشانی در مراسم تجلیل از خیرین میادین میوه و تره‌بار استان اصفهان که در برپایی جشن‌های گلریزان ویژه ماه رمضان همکاری خوبی با ستاد داشتند، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری با کمک خیرین خداجو تعداد 146 زندانی واجد شرایط استان با بدهی 121 میلیارد ریالی از بند زندان رهایی یافتند.

وی افزود: بیشترین آزادی‌های انجام شده در سه ماهه اول سال هم مربوط به مددجویان زندان مرکزی است که تعداد107 نفر را شامل می‌شوند.

وی با تقدیر از همکاری خوب طلبکاران مالی و دیه در تسریع روند آزادی‌ها گفت: از مجموع بدهی 121 میلیارد و 461 میلیون ریالی اولیاء دم و شکات مبلغ 30 میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه داشتیم.

مدیرعامل ستاددیه استان در ادامه همیاری اصناف را با ستاددیه منشاء خیر برای زندانیان نیازمند و خانواده‌های چشم انتظار آن‌ها دانست و اظهار کرد: در راستای کمک‌های نقدی وغیرنقدی اتحادیه و هیئت مدیره میادین میوه و تره بار و همچنین همیاری بازارهای روز کوثراصفهان در برگزاری باشکوه آیین‌های گلریزان ویژه ماه رمضان ستاد دیه بر خود تقدیر از این اقدامات خاصانه و تجیلیل از بانیان صادق آن را بر خود فرض می‌دانست که به لطف خدا این واجب امروز ادا شد.

در این مراسم که پس از بازدید از مجموعه خوابگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی زندان مرکزی اصفهان برگزار شد، امیری مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاددیه استان در سخنانی گفت: کمک هر نیکوکاری در راستای استخلاص یک زندانی بیش از آن که نتیجه محسوسی در زندگی یک زندانی داشته باشد یک منفعت معنوی بزرگ برای خیرین به حساب آمده و افزون بر این که به یک شخص خدمت شده باشد به یک خانواده و در یک نگاه کلی به یک جامعه خدمت‌رسانی شده است.

گفتنی است، مردم نوعدوست اصفهانی ماه مبارک رمضان امسال با برگزاری 13جشن گلریزان و مشارکت در طرح‌های آزادی برنامه تلویزیونی «یک شهرضیافت» با اهدای کمک 76 میلیارد و نهصد و هفده میلیون ریالی خود زمینه آزادی قریب به 90 مددجوی تحت حمایت ستاددیه را فراهم کردند.

انتهای پیام /

 

۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۳۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.