English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 2 میلیاردی «مس ایران» به محکومان غیرعمد استان کرمان

مدیر عامل ستاد دیه کرمان از کمک 2 میلیارد ریالی شرکت صنایع ملی مس ایران در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام با تقدیر از همیاری خوب خیرین استانی در جشن‌های گلریزان ویژه ماه رمضان اظهارکرد: در 16 همایش برگزار  شده در سال 95 که بیشتر این مراسم نیز در ماه رمضان و در یک روز از این ماه مبارک برگزار شد نهادهای دولتی و هیات مردمی با حضور در این تجمع‌های معنوی حدود 17 میلیارد ریال را به منظور دستگیری از محکومان تحت حمایت ستاددیه تعهد نمودند که شرکت صنایع ملی مس ایران بالاترین مبلغ را به حساب این نهاد حمایتی واریز کرده است.

وی مبلغ پرداختی از سوی این شرکت صنعتی را تامین کننده کسری مبالغ بدهی 25مددجوی واجد شرایط اعلام کرد و تصریح کرد: روند رسیدگی به این مددجویان با وجود کمک اعطایی شرکت صنایع مس ایران در الویت ما قرار دارد که تمامی این افراد را درصدد هستیم تا یک هفته دیگر به شرط همکاری خانواده‌های این افراد و مساعدت شاکیان از بند حبس رهایی بخشیم.

مدیرعامل ستاددیه این استان یادآور شد: در حال حاضر تعداد 184 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که بالاترین موجودی مربوط به محکومین مهریه می‌باشد.

موسوی‌قوام کل بدهی زندانیان حال حاضر استان را 90 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متاسفانه آمار زندانیان مهریه مدتی است که به طور ثابت در این استان بیشترین درصد محکومان غیرعمد را به خود اختصاص داده‌ است که در صورت همکاری و گذشت زوجات متقاضی صداق و البته نوعدوستی خانواده‌های زوجین در مورد گذشت بخشی از مهریه، امید است زمینه آزادی جمعیت قابل توجهی از محکومان فعلی فراهم شود.

انتهای پیام /

۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۲۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.