English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گزارش تصویری / مرد پارچه‌فروش در انتظار آزادی

یک زندانی جرائم غیر عمد در بازار پارچه تهران به دلیل کلاه‌برداری، کل اموالش را از دست می‌دهد و حالا پس از تحمل 5 سال حبس تا رهایی فقط به 20 میلیون تومان نیاز دارد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، عصر دیروز ( 11 مرداد ماه)  جمعی از خبرنگاران به همراه مسئول گروه تحقیق ستاد دیه به منظور بررسی وضعیت معیشتی خانواده این زندانی نیازمند که سه کودک دارد به خانه‌اش در خیابان 17 شهریور رفتند و در گفت‌وگویی رو درو پای دردودل‌های همسری نشستند که در غیاب مرد خانه برای تامین منابع مالی مجبور است از صبح تا شب به همراه یک فرزند معلول، به بسته‌بندی اسباب‌بازی‌های تولیدی یک کارگاه تزریق پلاستیک بپردازد.

این ستاد مردم نهاد در نظر دارد به یاری اهالی متعهد رسانه در آینده طی گزارش‌هایی ویژه به طور میدانی ضمن بیان بی‌واسطه احوال شخصی مددجویان تحت حمایت خود و تشریح وضعیت بغرنج خانواه‌های این افراد، ضمن جلب مشارکت‌های مردمی برای استخلاص این محکومان، به طور عینی به تبیین عواقب کم‌دقتی خیلی از افراد به مجموعه قوانین مربوط به رانندگی و مقررات به ظاهر ساده مالی و بانکی بپردازد.

به زودی گزارش مکتوب بازدید از خانه این پارچه‌فروش ایلامی که نحوه حبس او نکات قابل اعتنایی دارد، در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد.


a1

a1

a1
a1

a1

a1

a1

انتهای پیام /

۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۵۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.