English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زمینه‌آزادی 2 محکوم‌غیرعمد در همایش‌پیاده‌‎روی‌خرم‌آبادفراهم‌شد

ورزشکاران و نیکوکاران لرستانی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر خرم آباد با اهدای مبلغی معادل 12 میلیون تومان زمینه آزادی دو زندانی غیرعمد را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در همایش پیاده روی خانوادگی  روز جمعه (هشتم مرداد ماه) که در  کنار دریاچه کیو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، ستاددیه استان لرستان ضمن توزیع 1۰۰۰ جلد بروشور و 500 عدد کتابچه با محتوای اطلاعاتی در مورد حبس‌های ناشی از تصادف، چک، مهریه و نفقه در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها مجری اقدامات فرهنگی مختلفی بود.

توکل شاکرمی، مدیر عامل ستاد دیه این استان، نیز در این همایش پیاده‌روی گفت: منابع لازم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چند سالی است که با اتکا به کمک‌های صد در صد مردمی صورت می‌گیرد که در این زمینه خوشبختانه همواره حمایت‌های خیرین هم شامل حال مددجویان تحت حمایت ستاددیه بوده است.

وی با اشاره به آمار 384 نفری محکومان جرایم غیرعمد لرستان افزود: از جمع این زندانیان 6 نفر از محبوسان را نسوان در بند شامل می‌شوند که رسیدگی به وضعیت آن‌ها بعد از طی فرآیند قضایی در الویت اصلی ما در این مجموعه حمایتی قرار دارد.

شاکرمی با تقدیر از نیکوکاران حاضر در این برنامه بزرگ فرهنگی گفت: موضوعات مهم اجتماعی و تلاش در رفع بسیاری از معضلات مردمی همیشه و در حاشیه بسیاری از کارهای هنری و ورزشی مطرح شده و از ورای آن افتادگان و مستمندان بسیاری چون محبوسان آبرومند جرایم غیرعمد به برکت این اقدامات طعم شیرین آزادی را چشیده و در همتی عالی و انسانی به آغوش خانواده‌‎های خود بازگشته‌اند که در این مراسم صبحگاهی نیز خوشبختانه با کمک 120 میلیون ریالی خیرین خداجو برآورد می‌شود.

مدیرعامل ستاددیه استان لرستان افزود: سال گذشته نیز 237 زندانی واجد شرایط این نهاد مردمی با بدهی نزدیک به 15 میلیارد تومان با همت خیرین استان و مساعدت ستاد دیه کشور آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

a1

a1

a1

a1

انتهای پیام /

۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۹۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.