English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 3 میلیاردی نیکوکاران استان فارس در ماه رمضان

مدیرعامل ستاد دیه فارس از کمک 33 میلیارد ریالی نیکوکاران در 10 جشن گلریزان بر گزار شده در این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید رضا اسکندری مدیرعامل ستاد دیه فارس در دیدار با حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز از مشارکت بالای خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: در ماه ضیافت الهی بیش از 33 میلیارد و 125 میلیون ریال کمک در قالب وجوهات نقدی و صدور برگه‌های چک در جشن‌های گلریزان سطح استان جمع آوری شده است که با این مبلغ زمینه آزادی ده‌ها تن از محکومان واجد شرایط فراهم گردید.

وی با اشاره عمکلرد این نهاد مردمی گفت: از بدو تاسیس ستاددیه در این استان بیش از  7 هزار نفر  زندانی جرایم غیر عمد از بند زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند که از این تعداد 2هزار و 939 نفر در زمینه پرداخت دیه و 4 هزار و 96 نفر در راستای محکومیت‌های مالی در حبس حضور داشتند.

اسکندری، با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به 833 زندانی غیر عمد در استان فارس نگهداری می‌شوند، اعلام کرد: بدهی این مددجویان بیش از هزار و 330 میلیارد ریال می‌باشد که برای آزادی آن‌ها همیاری شکات بسیار تعیین کننده خواهد بود.

مدیرعامل ستاددیه این استان با اشاره به این‌که سال گذشته 615 نفر از زندانیان تحت حمایت این ستاد از زندان استخلاص یافته‌اند، گفت: از این جمع که 13 نفر آن‌ها را زنان تشکیل می‌دادند بیشتر بابت محکومت‌های مالی ناشی از چک، مهریه و نفقه روانه زندان شده بودند که برای آزادی این افراد رقمی معادل 635 میلیارد از سوی اولیاءدم و طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

در انتهای این دیدار لوح تقدیر علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادکستری استان فارس و رئیس هیات مدیره ستاد مردمی دیه فارس به منظور مساعدت و همیاری فرمانداری شیراز  در روند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حیدر عالیشوندی اهداء شد.

انتهای پیام /

۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۴۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.