English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان شاووری‌ها آزادی 5 زندانی غیرعمد را به‌دنبال داشت

نیکوکاران شاووری با حضور در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و اهدای مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه زمینه آزادی 5 نفر از محبوسان واجد شرایط این منطقه را فراهم کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این آئین گلریزان حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا طی سخنانی گفت: بخشیدن دارایی در جشن‌های معنوی گلریزان به نوعی ثروت اندوزی برای آخرتی است که با یک فعل حسنه در این دنیا و دستگیری از یک فرد آبرومند در بند و متقابلا یک یا چند خانواده چشم انتظار و صد البته در نگاه کلی نجات یک جامعه آثار احصاء نشدنی آن در این دنیا هم مشهود خواهد بود.

وی افزود: طبق سیره نبوی و تعالیم دستگاه علوی اهمیت به زندانیان جرائم غیرعمد و افرادی که به علت محکومیت‌های مالی، ناتوانی پرداخت دیون و تعهدات مالی خودشان را ندارند بنا به استطاعت هر فردی یک تکلیف شرعی و عرفی است.

هاشم‌نیا، با اشاره به این‌که زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار، یادآور شد:  هم اکنون۱۰ زندانی غیر عمد در بخش شاهور و عبدالخان با مجموع بدهی ۲ میلیارد ریالی در زندان حضور دارند که خوشبختانه با مبلغ جمع‌آوری شده در این جشن گلیریزان نیمی از این محکومان در فرآیندآزادی قرار گرفته و به زودی از بند حبس رهایی خواهند یافت.

گفتنی است، روستاهای عبدالخان، الهایی و الوان در بخش شاوور استان خوزستان قرار دارند.

انتهای پیام /

۳۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۶:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۹۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.