English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سلامت اجتماعی هدف همه نهادهای حمایتی است

مدیرعامل‌ستاددیه‌کرمان در دیدار مدیرکل‌کمیته‌امداد این‌استان گفت: اگرچه رسالت هر مجموعه‌ای بر حوزه‌ای اختصاصی تمرکز دارد اما هدف تمام نهادهای حمایتی کشور همانا ارتقای سلامت اجتماعی است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام در ملاقات با یحیی صادقی، مدیرکل جدید کمیته امداد امام (ره) استان کرمان، اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد با سابقه حمایتی است که تنها در استان کرمان قریب به 1900 خانواده را تحت پوشش خود قرار داده اما در سایه تعامل دو سویه ستاد دیه و با این مجموعه زندانیانی هستند که با مشارکت دو نهاد از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی ادامه داد: در 4 ماه گذشته برای نمونه ستاد دیه استان با همکاری معاونت سلامت و خانواده کمیته امداد امام (ره) تعداد 4 مددجوی غیر عمد را جهت دریافت تسهیلات به کمیته معرفی نموده که این موضوع همکاری متقابل دو نهاد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به حضور مدیرکل کمیته امداد در جمع اعضای هیات مدیره ستاددیه، اظهار کرد: در هر استانی مجموعه‌های دولتی و مردم نهاد فراوانی در راستای خدمت رسانی و دستگیری از اقشار آسیب‌پذیر جامعه فعالیت می‌کنند که در بین همه این مراکز به دلیل قرابت کاری ستاد و کمیته مدیرکل کمیته این مرکز همواره از اعضای اصلی این ستاد به شمار می‌آید.

موسوی‌قوام جمعیت محکومان غیرعمد کرمان را 187 نفر اعلام کرد و افزود: از این کمیت آماری متاسفانه 60 درصد را فقط محکومان مهریه و نفقه شامل می‌شوند که به طور تفکیکی 105 نفر به دلیل عدم توانایی در پرداخت صداق نامعقول و 8 نفر هم بابت عدم پرداخت نفقه روانه زندان شده‌اند.

وی بدهکاران مالی چک را در رتبه دوم مددجویان این ستاد معرفی کرد و گفت: هم اکنون 58 نفر از مردم دیار کریمان به علت صدور چک و یا مطالبه وجه از تضامین در حبس به سرمی‌برند که مبلغ بدهی تقریبی هر کدام از این محومان 30 میلیون تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام /

۲۹ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۳۳
تعداد کلیک: ۱,۸۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.