English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل ورشکسته به همت ستاد دیه آزاد شد

پس از گذشت 4 سال از روند رسیدگی به پرونده‌های مفتوح یک مدیرعامل ورشکسته، خیرین استان البرز با اهدای باقیمانده مبلغ بدهی این محبوس موجبات آزادی وی را فراهم آوردند.

 

به گزارش ایســنا، «حسین» که پیش از گرفتاری اقتصادی و قبل از آن که ناخواسته روانه زندان شود، به عنوان یک کارآفرین شرایط شغلی مناسبی را برای جمعی از جوانان بیکار دوست و آشنا فراهم کرده بود، در پی سرقت شبانه‌ای از انبار شرکت صنعتی‌اش، با طرح دعوی در یک روند چند ماهه به دلیل بدهی یک میلیارد و 700 میلیون ریالی روانه ندامتگاه کرج شد.

این مددجوی آزاد شده که کارشناس ارشد بازرگانی است در شرایطی که شرکت او در جریان فعالیت بود، به تعداد 37 نفر حق بیمه از جانب شرکت پرداخت می‌کرد که جالب است تمامی کارمندان هم متاهل و نان‌آور خانه‌ بودند.

طبق گفته این تاجر کرجی که با همکاری شکات خصوصی و همیاری نیکوکاران نیک‌اندیش استان البرز طعم آزادی را چشیده است، بواسطه سرقتی که در سال 91 از دفتر انبار شرکت او که محل نگهداری قطعات کوچک اما با ارزش صنعتی بوده با یک بدهی سنگین علی‌رغم وجود نگهبان و دوربین مداربسته در انبار محل وقوع سرقت در شرایطی که تمامی کالاهای انبار و به نوعی همه اعتبار مالی شخص مدیرعامل در شبی به غارت رفته بود با حکم قاضی پرونده روانه زندان می‌شود.

این محکوم تا پیش از حبس حدود شش ماه نیز سعی داشت به طور مخفیانه زندگی کند تا بواسطه بدهی بالا زندانی نشود که به دلیل بالا بودن شکات در نهایت با حکم جلب راهی حبس می شود.

این مددجو با توجه به شرایط خاص پرونده و سابقه تجارت، پس از احراز واقعی عدم توانایی مالی و انجام تحقیقات دقیق مددکاران و استعلام محققان ستاد دیه با کمی تاخیر حایز دریافت کمک شمرده شد و در نهایت با دریافت وام بدون بهره ستاد دیه از زندان آزاد شد.

انتهای پیام /

۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۷:۱۹
تعداد کلیک: ۲,۲۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.