English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حمایت خیرین مانع از ورود نوجوان زنجانی به زندان شد

نوجوان 17 ساله زنجانی که با وجود دریافت حکم ایراد صدمه بدنی شبه عمد در آستانه ورود به زندان بود، با همیاری خیرین نوعدوست از حبس ناخواسته رهایی یافت.

 

به گزارش ایسنا، حمید 17 ساله به دنبال یک شوخی نسنجیده با هانیه، دختر خردسال همسایه که برای بردن جاروی بلند و خاک‌انداز درب خانه آن‌ها را به صدا درآورده بود، ضمن از بین بردن 80 درصد بینایی چشم این همسایه 6 ساله در عین ناباوری پس از یک پروسه سه ساله قضایی حکم حبس خود را به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه شبه عمد دریافت کرد.

خانواده 3 نفره «حمید –ج» که با از دست دادن پدر چند سالی است به سختی گذران زندگی می‌کنند و تنها منبع درآمدی آن‌ها مقرری کمیته امداد و یارانه دولتی است، با مراجعه به ستاددیه استان زنجان و طرح مشکل مالی ناشی از عدم توانایی در پرداخت محکوم‌به درخواست مساعدت می‌نمایند.

ستاددیه بنا به رسالت خود که تنها از افراد دربند حمایت می‌کند، به طور ویژه پس از لحاظ نیاز مبرم خانواده کودک صدمه دیده و وضعیت نابسامان خانواده شخص مقصر حادثه به طور ویژه نسبت به این پرونده تشکیل جلسه داده و با حمایت چند خیر خاص نسبت به حل این مشکل اقدام می‌کند.

خانواده هانیه هم که وضعیت مالی خوبی ندارند، تنها امیدشان برای حفظ موقعیت بینایی فعلی کودکشان و عدم افزایش میزان جراحت به همین دیه 76 میلیونی است که خوشبختانه بخش عمده‌ای از این مبلغ از سوی ستاددیه به آن‌ها پرداخت شد.

انتهای پیام /

۲۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۰۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.