English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۲ زندانی غیرعمد اراکی در ماه رمضان

برگزاری جشن‌های گلریزان ستاددیه استان مرکزی در ماه مبارک رمضان موجبات آزادی 32 زندانی تحت حمایت این نهاد مردمی را فراهم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با پایان گرفتن ایام مبارک رمضان و در شب عید سعید فطر اسماعیل جمیاری مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با حضور در برنامه زنده تلوزیونی «قبول باشه» شبکه آفتاب استان مرکزی حاضر و به تشریح عملکرد جشن‌های گلریزان برگزار شده در این ماه پرداخت.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد ستاد دیه شعبه استان مرکزی رمضان امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از نظر کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است که این موفقیت در سایه همیاری خیرین خداجوی استانی و همراهی مدیران کل دادگستری، زندان‌ها و صدا و سیما به جهت پوشش مناسب برنامه‌ها میسر گردیده است.

جمیاری با اشاره به جشن‌های گلریزان تلویزیونی ویژه ماه رمضان اظهار کرد: هر روز از ایام ماه مهمانی خدا برنامه زنده «قبول باشه» طی بیست و نه شب پیوند دهنده دل‌های آسمانی بسیاری از نیکوکارانی بود که تصمیم به دستگیری از محکومانی را داشتند که از بی یاوری در حبس به سرمی‌بردند.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان یادآور شد:  علاوه بر تولید این برنامه که استقبال و حضور پررنگ نیکوکاران را بدنبال داشت، آیین‌های گلریزان شهرستانهایی چون ساوه، دلیجان و محلات نیز امسال میزبانان شایسته‌ای برای مراسم سنتی گلریزان بودند.

وی در ادامه آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیر عمد زندان‌های استان را ماحصل ۳۲ جشن گلریزان ذکر کرد و گفت: مردم نوعدوست و نیکوکار استان مرکزی در جمع با اهدای ۸ میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان همیار ستاد دیه  در راستای کمک به محکومان آبرومند بودند که نیمی از این مبلغ یعنی ۴ میلیارد ریال در قالب اعطای تسهیلات ارزان قیمت و قرض‌الحسنه و مابقی به صورت تعهدات با هدف آزادی زندانیان بدهکار غیربزهکار پرداخت شده است.

جمیاری میزان کل بدهی ۳۲ نفر زندانی آزاده شده را بالغ بر ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با دعوت از طلبکاران و توسط کمیته صلح و سازش مستقر در ستاد دیه و زندان‌ها مبلغ ۴ میلیارد از این مبلغ از سوی شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده

و مابقی نیز از محل کمک نیکوکاران، منابع استانی و کشوری ستاد دیه، ظرفیت بانکهای عامل، کمک صندوق تامین خسارتهای بدنی و شرکت‌های بیمه پرداخت شده است.

انتهای پیام /

۱۹ تیر ۱۳۹۵ ۱۵:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۱۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.