English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 7 میلیاردی خیرین استان مرکزی از طریق گلریزان تلویزیونی

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی گفت: با همیاری خوب نیکوکاران در ایام ماه رمضان بواسطه تلویزوینی پیش از افطار مبلغی معادل 700 میلیون تومان در راستای آزادی مددجویان واجد شرایط تعهد شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسماعیل جمیاری در  مراسم جشن گلریزان آزادی محکومان غیرعمد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، معاون اداری مالی ستاد دیه کشور و جمعی از مدیران کل قضایی و اجرایی در هتل امیرکبیر برگزار شد، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «قبول باشه» با محوریت معرفی وضعیت زندانیان تحت حمایت ستاددیه و به منظور دعوت از خیرین در راستای دستگیری از این محکومان یک ساعت قبل از افطار برنامه داشته و خوشبختانه که میزان کمک‌هایی که تا به امروز از سوی نیکوکاران تعهد شده مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا در روزهای باقیمانده از ماه مهمانی خدا به بیش از ۷ میلیارد برسد.

وی افزود: سال جاری علاوه این گلریزان‌های تلویزیونی همایش‌هایی نیز سوای مراسم امشب در شهرستان‌های ساوه، دلیجان و محلات داشتیم که با اعلان عمومی شبکه آفتاب برای این مراسم این برنامه‌های مردمی نیز با استقبال خوب خیرین برگزار شده است.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان یادآور شد: سال گذشته ۲۰۹ زندانی غیرعمد که ۱۲ نفر آن‌ها را زنان نسوان تشکیل می‌دادند با بدهی ۱۲۶ میلیارد ریالی از سطح زندان‌های استان مرکزی آزاد شدند.

وی ادامه داد: این در حالی انجام شد که ۵۶ میلیارد ریال آن از سوی اولیاءدم و طلبکاران گذشت و مابقی نیز از محل منابع ستادی، اعتبارات بانک‌های عامل و کمک خیرین تأمین شده است.

جمیاری  از وجود ۲۰۰ زندانی غیرعمد با مبلغ بدهی ۱۱۵ میلیارد ریالی در زندان‌های استان مرکزی خبر داد و گفت: در سال جاری ۴۴ نفر از زندانیان غیرعمد با بدهی ۱۱ میلیارد ریال و در ماه مبارک رمضان به واسطه برنامه  زنده «قبول باشه» که از صدا و سیمای استان مرکزی پخش می‌شود ۲۵ نفر از زندانیان غیر عمد با پرداخت ۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال آزاد شدند.

a1

a1

انتهای پیام /

۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۱۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.