English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد کمک به پویایی کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: کمک در جشن گلریزان فرصتی برای بهره‌مندی از رحمت بی‌پایان الهی بوده و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در حقیقت کمک به پویایی کشور در راستای ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر خرمآاباد  با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، گفت: در ماه مهمانی خدا که سفره‌ رضوان الهی برای بندگان گشوده شده تلاش در راستای آزادی محکومان جرام غیرعمد را نباید تنها خدمت به آن‌ها قلمداد کنیم چرا که ورود به این حوزه معنوی و فعالیت در این اقدام خداپسندانه از بهترین اعمالی است که آثار بی‌شمارش بیشتر و عیان‌تر در وضعیت زندگی خود ما نمود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که جشن گلریزان فرصتی برای احسان و نیکی کردن به همنوعان است، افزود: این جشن فرصتی است تا از نگاهی دیگر دست‌ انسان‌های نیکوکار به‌ سوی مستمندان گشوده شده و هم دریافت کننده کمک و هم یاری‌رسان یک مسادعت خالصانه هر دو از رحمت الهی بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: بانیان جشن گلریزان در حقیقت سفره امید را برای خانواده‌های نیازمند باز کرده و خود این افراد اگر نگوییم بیش از مهمانان این خوان کرامت از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند اما درواقع همین طور هست، چرا که ما می‌بخشیم آرامش پیدا می‌کنیم و دیگران آزاد می‌شوند و تنها به آسایش می‌رسند.

در ادامه این مراسم، جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان نیز در سخنانی گفت: هم اکنون تعداد ۳۴۹ زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان لرستان حضور دارند که مجموع بدهی آن‌ها ۳۰ میلیارد تومان می‌باشد.

به روابط عمومی ستاد دیه لرستان ، جعفر بدری در مراسم جشن گلریزان که برای کمک به زندانیان غیر عمد در خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: زندانیان جرائم غیر عمد هیچ نقشی در حادثه‌ای که منجر به زندانی شدن آن‌ها شده است ندارند و درواقع شرایط سبب شده تا این افراد هم‌اکنون در زندان باشند.

وی افزود: سال گذشته از محل کمک‌های ستاد دیه استان لرستان 237 نفر از زندانیان واجد شرایط از بند حبس آزاد شدند که مجموع بدهی این افراد 15 میلیارد تومان بود که البته ستاد دیه توانست با رایزنی‌ شکات سه میلیارد تومان از این طلبکاران گذشت رضایتمندانه اخذ نماید.

a1

a1

انتهای پیام /

۵ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۰۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.